Gå til innhold

Gutt spør ang hormoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har full forståelse for at gravide får mere hormoner og blir mer nærtagende til ting.

Men er det noen her som drar nytte av det til tider i løpet av svangerskapet?

Altså, skylder på hormonene når det ikke er det noen ganger?

*gjemme meg og vente på svar*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg kan påstå at jeg ikke har gjort det selv, men jeg er ikke i tvil om at mange gjør det. Av og til kan man jo "lure seg selv" litt også. Hvis man forventer at man skal ha mange hormoner i kroppen, så vil man kanskje, mer eller mindre ubevisst, gi seg selv "lov" til å reagere sterkere enn man ellers ville gjort.

Når det er sagt, så er det dummeste du kan gjøre i en slik situasjon å trekke i tvil om det er legitime følelser kjæresten din har. Hvis du antyder at hun overdriver eller gjør seg til, kan du regne med at det blir mye verre.

Samtidig skal du ikke finne deg i hva som helst. Du kan kanskje si at du forstår at det kan være tungt å holde følelsene i sjakk når hun er gravid, men at du ikke vil finne deg i å bli snakket til på den måten. Så kan du forlate rommet eller leiligheten hvis hun ikke gir seg.

Skrevet

Jeg har ikke utnyttet det nei... Men nå skal det sies at jeg har vært i mye bedre humør nå når jeg er gravid enn ellers da.

Helt ærlig så tror jeg at de aller fleste bruker hormonunnskyldningen for alt den er verdt... Tror ikke alle blir så hormonmonstre som det ser ut til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...