Gå til innhold

Hemorider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en nå etter fødsel, akkurat ved "inngangen" liksom...den er vond kun når jeg skal gjøre nummer 2, men blør da også endel fra den. Var til legen på 6ukers og fikk da utskrevet en sånn kombipakke med salve og stikkpillere, men synes ikke dette hjalp noe og gruer meg nå fælt til å dra til legen igjen med den...for jeg bør vel kanskje det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør nok oppsøke legen, eller ihvertfall høre med apoteket. Jeg fikk også en kombipakke etter forrige fødsel, scheriproct??, men måtte smøre med den kremen i ukesvis. Noe forbanna herk, men....

Lykke til ;)

Skrevet

takk for svar! ja var den jeg fikk jeg også...smurte noen uker og tok alle tabelettene, meg ingen bedring. forsvant den til deg da eller?

Skrevet

Jeg fikk hemroider i svangerskapet med førstemann. Det var så ille at det var skikkelig vondt å sitte.

Kjøpte propoliskrem på helsekosten og smurte med dette en stund og ble helt fin.

Vet også om de som har blitt bra av å bruke grønnleire. Også noe du kjøper på helsekosten.

Men ta kontakt med legen igjen hvis det ikke skulle gi seg. Det finnes andre løsninger for å bli kvitt hemoridene.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...