Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Min kone er inne på dette anonymforumet, flere ganger hver eneste dag og leser seg stappmett på andres problemer og fortvilelser. Brydde meg ikke så mye på dette i begynnelsen, men etter hvert kom jeg til å tenke på at hun kanskje ikke har det noe bra sammen med meg og derfor søker ”trøst” i dette forumet. At hun får en slags glede av å se andres problemer og på den måten glemmer sine egne problemer som hun evt. har. Hun har også begynt å skrive inn innlegg og legger ut om private ting om seg selv, barna og meg. Hun får masse svar fra folk her inne som tydeligvis ikke har nok ”kjøtt på beinet” til verken å forstå situasjonen, eller gi et fornuftig svar på innlegget. Nå har det gått så langt at hun skriver ting som jeg ikke får se også. Hvis hun har problemer, håper jeg for all del at hun tar det opp med meg og ikke folk her inne. Hvorfor har hun begynt å holde hemmeligheter for meg? Vi har jo alltid vært åpne om alt. Kanskje hun syntes det er vanskelig å kommunisere med meg..? Nei, er det noe vi er flinke til på andre områder er det jo nettopp det. Jeg prøver å fortelle henne at det finnes en verden her ute også utenfor pc’n, men det hjelper ikke. Jeg elsker min kone mer enn noe annet, men nå er jeg redd jeg mister henne og at hun flyr fra meg langt ut i cyberspace….. Hilsen fortvilet far og ektemann.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Synes din kone minner litt om meg selv... Jeg har problemer, ikke med min mann, men med meg selv. Istedet for å øse ut om alle mine problemer og tanker til min mann (redd for å slite han ut) så får jeg ut alle tankene mine her. Her er jeg anonym og ingen vet hvem jeg er og passer på at ingenting heller kan spores tilbake til meg. Det at jeg leser andres problemer har noe med min egen selvfølelse å gjøre. jeg føler meg på en måte bedre når jeg leser om andres elendighet og vet at de har det jo mye verre enn meg!! Ikke at jeg godter meg over at andre sliter, men da føler jeg meg ikke så misslykket. Jeg vil heller ikke at mannen min leser hva jeg skriver her inne. Det jeg skriver er for meg pinlig og noe jeg ikke vil han skal se. Har ALDRI skrevet noe negativt om han, så da har han egentlig ikke noe med hva jeg skriver heller tenker jeg da... Vet ikke om dette var til noen hjelp for deg, men dette var min historie iallefall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå