Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Jeg har et sjenerende problem jeg ikke ANER hvordan jeg skal bli kvitt! Det siste 1 1/2 året har jeg fått brune merker i armhulene. De er utrolig stygge og jeg føler meg skitten og udelikat og unngår å gå i tanktopper og kjoler med med bare skuldre siden de lett synes da..Jeg bruker parfymefri deo, skubber meg under armene i dusjen hver dag og unngår å bruke deo/parfyme under armene ved soling.Likevel er merkene der, like tydelig som da de oppstod. Noen andre som sliter/har slitt med dette eller som vet hva det skyldes eller hvordan man kan bli kvitt disse brune flekkene?? Jeg hadde blirr evig takknemmelig!! -Hilsen Desperat jente 24-
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Sikkert ingenting farlig, men spør legen du:) Jeg har brune flekker på leggen, men det er pigmentflekker. Tviler på du har pigmentflekker under armen.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Jeg har vurdert å kontakte en hudpleier og høre om det kanskje kan hjelpe..Jeg tror ikke det er noe farlig, det er bare så utrolig sjenerende og jeg føler meg liksom så ekkel og skitten med disse brune merkene under armene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå