Gå til innhold

Dock Boot på OBS, er du gode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine tre unger trenger nye gummistøvler og cherrox. Ser at på OBS så har de disse dock boot som ser ut som en blanding av gummistøvler og cherrox.

Er de noen gode, hvilken erfaringer har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med dem. De var i alle fall ikke bedre enn støvler i fjor da det regnet her i flere uker nesten i strekk, men det var ikke et tørt barn i bhg, så tok ikke det så tungt.

De er gode og varme og myke og har hørt fra mange at de er gode å gå på også.

Skrevet

Vi hadde ifjor og vi skal ikke ha i år. De er veldig lette og sikkert behagelig å gå med.... Men vi opplevde at han var våt fra anklene og opp. Altså at de ikke var vanntette i skaftet. Så vi går for cherrox iår.

Skrevet

Har bare gode erfaringer med de. Jeg er en som nekter å sette cherrox på beina til barna mine, så disse er helt perfekte : )

Skrevet

Jeg er også motstander av cherrox, så synes disse er et godt alternativ til det =)

Skrevet

Vi skal ikke ha det igjen.

Han var våt på buksa inenfor neoprenskaftet. Selv om dette ble sprayet med impregnering gjentatte ganger.

Mulig vi bare var uheldige da...

Skrevet

Hvorfor er de bedre enn cherrox ?

Formen, vekten ?

Skrevet

Vi er kjempefornøgd med dei!Eldste brukte dei som støvlar i fjor haust og som vintersko i vinter og støvlar igjen i vår. Han har ikkje blitt verken våt eller kald (men når temperaturen går opp mot +10 blir han svett/klam, så då er nok vanlege støvlar bedre).

Grunnen til at vi likar dock boots er at dei er lettare og mindre stive enn alle cherrox eg har sett, men eg har heller aldri gått på spesiell jakt etter cherrox så det kan jo hende det fins bedre enn dei vi har sett.

Satsar på å bruke berre dock boots som vintersko til begge ungane denne sesongen (5 og 3 år), kjøper i alle fall ikkje andre sko før eg SER at dei treng det.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Dock Boot. Gutta har brukt slike støvler i 4 sessonger.

Til minste har jeg kjøpt noen som har gummi lengre opp på skaftet, svarte med aper på.

De er jo så myke og lette å ha på.

Skrevet

Hadde de i fjor.. Har kjøpt cherrox i år..

Han var alltid våt fra anklene og opp..

Skrevet

Jeg har idag kjøpt ett par til jentene, så får tida vise om jeg blir fornøyd eller ikke. Takk for mange innspill jenter :)

Skrevet

Har prøvd de ett år til barna her, men de var ikke vanntette. Fikk byttet de, men de var lik de også.... så aldri mer Dock Boots på oss.

Skrevet

Cherrox forbinder jeg med kalde tunge harde sko. Men de har kanskje blitt bedre med årene hehe =)

Barna liker dock boot. Jeg hatet cherrox! Har ikke opplevd at de alltid er våte i beina.

Skrevet

Jenta vår har dock boot,og vi har bare gode erfaringer med de:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...