Gå til innhold

Til alle dere som planlegger og handler inn til høst- og vintergarderoben til barna..


alvamamma

Anbefalte innlegg

Har dere planlagt deres egen like godt:)?

 

Det har definitivt ikke jeg. Bruker mye tid og penger til å handle inn til to barn her.. Tror det hverken er tid eller penger igjen til å handle inn noe til foreldrene, men det er liksom ikke viktig i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men så har jeg jo mye fra før. Ungene vokser jo ut av alt de har :)

 

Skal i hvert fall kjøpe nye boots, vintersko, støvler og vinterjakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har planlagt at jeg skal kjøpe meg noen viking høstsko i høst, men må vente til jeg får råd. Ellers har jeg vintersko.

 

Kjøpte bergans vinterjakke ifjor og fikk bergans vinterbukse til jul, så er vel ellers godt forberedt.

Luer, votter og skjerf har jeg nok av =)

 

Nå har vi flyttet hjem til byen, og her blir det neppe så kaldt som der vi har bodd de siste årene, tviler derfor på at ull blir nødvendig til meg. Vi er nok ikke ute å leker på de 2 kaldeste dagene i året alikevel lenger enn at det går =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke kjøpt meg ett eneste plagg siden i fjor sommer. Men nå er jeg definitivt ferdig med graviditet, fødsel, barsel og hele greia. Så i går var jeg på seriøs shopping og handlet bare til meg selv:)! Åhh, så herlig!! Masse nye klær, nye sko, litt til huset og bare en liten ting til tangloppa (som har skapet fullt av klær;)

 

Var fantastisk å kunne unne seg litt nytt og kaste de gamle og slitte klærne jeg har tråkket i over ett år nå:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke like mye tid nei, jeg trenger jo bla ikke ha med 3 ekstra skift, regntøy, ullundertøy og utedress på jobb hver dag...hehe:) Men jeg bruker litt penger på meg selv, er opptatt av klær så for meg er det viktig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter baby i midten av desember, så er liksom ikke noen prioritet. Skal ha meg nye støvletter da. Vet jeg ikke kommer til å få på meg vinterjakkene mine etter fødselen.....(p.g.a. puppene)

Skal ha meg bergans jakke og bukse, men spørs om jeg må vente en stund etter fødsel før jeg handler det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, planlagt og planlagt, jeg vet ihvertfall hva jeg trenger. Må kjøpe nye vintersko, en litt pen vinterjakke og i år skal jeg kjøpe meg dunjakke, holdt på å fryse i hjel i fjor vinter uten. Brrr.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Er ikke så flink til det nei. Sko kjøpte jeg meg i fjor, så de har jeg nok i noen år. Skal få kjøpt meg HVERTFALL en "leke i snøen-bukse" og kanskje til og med en ny jakke i år.

Leahs antrekk (- lue og votter) ble kjøpt inn i april :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...