Gå til innhold

Noen spm ang Reima Tec dressene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører de er stor i str. Vil det si at min gutt som blir 2 år i desember kan bruke en dress i str 80? Eller er det lurt å kjøpe en i str 92? Vil ikke at den skal bli altfor stor heller. Han bruker str 86-92 til vanlig.

Ser det er en del som selger på finn.

Er det lurt å kjøpe de brukt? Er de feil vasket mister vel dressen hele funksjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke reima dressene er store i størrelsen, hvis han bruker 86-92 til vanlig ville jeg i hvertfall ha kjøpt 92, mulig 98 så har han litt å vokse i. vi har str 98 til vår 2,5åring..men kjøpte den i fjor og da var den bare litt for stor i år passer den perfekt tenker jeg.

har kjøpt mye brukt, veldig fornøyd

Skrevet

Jeg synes heller ikke de er så store i str. Lillebror ble 3 år i begynnelsen av august. Og jeg kjøpte str. 104 til han i høst. Den var ikke stor, men heller passe til han. Håper han kan bruke den til han skal over i vinterdressen.

Nå er ikke lillebror så liten heller da, men 2 1/2 år og str.104..

Skrevet

Ville ikke tatt mindre enn 92. Jenta mi som fylte 2 i juli skal bruke str.92 til vinteren:)

Skrevet

Om han er 2 år hadde jeg kjøpt 92 ja ;) Uff bare ikke kjøp stor dress til han, stakkars alle de små som skal ha dresser som de kan vokse i ;)

Skrevet

Jeg synes de er litt store i størrelsen jeg... Gutten vår bruker 86 nå, blir 2 år i mars. Vi kjøpte størrelse 86, og den var mer enn stor nok. Han druknet i dressen str. 92. Ei jeg kjenner jobber i barnehage, og hun sa at jeg ikke måtte kjøpe dress for at de skal vokse inn i den. Det blir så vanskelig for de små å bevege seg....

Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt mindre enn 92, syns ikke de er så store som mange skal ha det til. Har selv solgt flere dresser etter snupp, har ikke pleid å vaske de så ofte, mest tørket av de med våt klut. Hvis dressen er vasket for mye så kan de impregneres på nytt.

Skrevet

Min gutt er ca 90 cm lang og smal, han passer i str 80 enda, men den er knapp i str. Jeg har kjøpt nye dresser, men bruker de til 2 barn, passer på å impregnere før bruk og etter hver vask. Vasker sjelden, skyller heller av lorten på skylleprogram uten såpe.

Ville ikke kjøpt str 80 om han ikke er liten i vekst, 86 eller 92 bør du nok ha. Hva med å prøve i butikk og kjøpe brukt? Du får spørre vordan de har vaska dressene, du kan se ganske fort om de er slitt eller ei:)

Skrevet

Jeg synes ikke de er så store i str.

Det er ikke bare høyden til barna som er avgjørende heller, men også kroppsfasongen ( hvor lange bein, rygg osv.).

Jeg kjøpte str 86 til min da han var 2 år, men måtte ha str 92 etter en ganske kort stund senere.

Skrevet

De er da ganske normale i str. Min jente som ikke er en veldig stor 4-åring bruker 104. Ville ikke kjøpt 80 til en på to. Ville ikke kjøpt brukt.

Skrevet

Min gutt brukte 86 da han var litt over 1 år, og 98 da han var 2 år. Han er ganske stor for alderen da. Hvis gutten din bruker 86-92 i andre klær, ville jeg kjøpt 92. Ville ikke kjøpt brukt, da ville jeg heller kjøpt en billigere ny dress.

Skrevet

jeg synes ikke de er så veldig store i størrelsen. Snuppa er slank.

Skrevet

Dere som si er det er galt å ha en dress å vokse i, det er stor forskjell på en dress som er litt romslig og en dress som barnet drukner i, det er vel ingen som kjøper en dress som barnet drukner i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...