Gå til innhold

Barnehagens positive sider :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært mange spørsmål om barnehagen er bra for de små og det har vært endel innlegg om barnehager som ikke akkurat har vært de beste.

Derfor tenkte jeg det hadde vært fint å lage en tråd der vi skriver hva barnehagen har bidratt positivt med for våre barn.

 

For eldstemann sin del så var det barnehagen som var den største pådriver til å ikke bruke sutt unødvendig.

De var utrolig flinke i forhold til bleieslutt og gikk virkelig inn for det.

Han har blitt "tøffere" i form av at han tør å stå mer alene i forsamlinger, han tør å si imot, tør å prøve ut ting (har en sjenert gutt)

De har hatt en flott innvirkning på empatifølelsen hans og dette med å følge regler.

 

Kan legge mye til denne lista men her var litt, sender stafetten videre :)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott variert og pedagogisk opplegg som har lært datteren min masse somjeg selv aldri hadde kommet på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...