Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Er så vanskelig synes jeg, å vite når man skal si noe eller ikke. Kollegaen min har fått den nydelige "gravidegløden" som jeg kaller det. Hun har lagt på seg og er sliten og trett....har så lyst til å spørre henne men er livredd for at jeg tar feil.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Kanskje hun bare er forelsket Har samme effekten..
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 hvis hun er det,sier hun det når hun er klar for det.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Sant nok, men hun har hatt samme samboer ganske lenge nå.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Ja, jeg vet det....har bare så lyst til å gi henne en klem og si at jeg er så glad på hennes vegne. Får nok vente og se...tørr ikke noe annet ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #7 Skrevet 27. august 2010 Er små tegn du kan se etter. Husker jeg kikker mye ned på magen selv når den enda ikke var kommet .
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #8 Skrevet 27. august 2010 Du sier ikke noe før hun eventuelt sier hun er det. Da kan du heller si at du viste det, men ikke ville si noe før hun var klar.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #9 Skrevet 27. august 2010 Hva er problemet? Du venter selvfølgelig til hun sier det selv. Og diskuterer selvfølgelig ikke mistankene dine med andre kollegaer heller..
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #10 Skrevet 27. august 2010 Du respekterer andres privatliv og holder munn!!!!! Når hun er klar for det, sier hun det nok. Eller det vil bli tydelig med magen etterhvert. Skjønner du ikke mener det vondt, men jeg tror de fleste syns det er privat og skremmende i begynnelsen av svangerskap med tanke på å miste osv så man vil holde det stille en stund til. Vær heller ekstra hyggelig med henne da vettu om hun virker trøtt og sliten:)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #11 Skrevet 28. august 2010 IKKE si noe. Det er frekt spør du meg. Du vet ingenting om hennes tanker rundt dette. Den gravide vil selv fortelle det når hun evt. har lyst til det. Tenk om hun venter på å ta abort eller noe. Ikke serlig kjekt å bli spurt om man er gravid da...? Unnskyld at jeg er litt krass her altså men blir bare så innmari provosert av mennesker som spør om andre er gravide... Det verste er ikke om du tar feil, men om du har rett og noe er galt sånn at det ikke er et hyggelig spørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå