Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 7 uker siden fødsel. Jeg gjør knipeøvelser hver dag og alt føles bra. Har ikke hatt noen lekasjer. Men tok en titt der nede og syns ikke det så helt riktig ut. Litt vanskelig å forklare, men mens jeg kniper ser det noenlunde normalt ut, men i det jeg slipper opp ser det ut som om alt glir fremover og alt jeg kan se foran skjedeåpningen er en "tett vegg". Er det noen som skjønner hva jeg mener? Jeg antar kanskje at det bare ikke har gått seg helt til enda? Er dette normalt? Kan jeg ha sex og sånn som vanlig eller bør jeg vente til alt ser ut som vanlig?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Alt jeg kan si er at det ikke ser ut som det gjorde før jeg fødte barn ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Ting ser ikke likt ut etter en fødsel nei. Bare fortsett med knipeøvelsene dine, så bedrer det seg etterhvert Jeg fælte alt "hang ut" der nede etter fødselen, men nå fæles det "normalt" ut igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå