Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Har lyst på avlange matte, sandfarget fliser på gulvet, og et innfliset badekar. Hørtes det fint ut? Jeg liker runde former. Kantete er ikke noe for meg, om det er kantete så må det være avlangt hehe http://www.comfort.no/default.aspx?menu=668#/kat1_alle:1/kat1:-1/kat2:-1/kat3:/stil:/annet:Kampanje/size:3/sorter:relevans/page:1/search:pure%20stone
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Opp Fikk beskjed av samboeren om at han var overhode ikke interessert i å drite på noe som ligner et egg Voksent Jeg derimot tror det kan bli pent. At han vil bli vandt til det hehe Neida, om han ikke liker det så får vi velge noe annet. Men jeg vil gjerne ha deres syn på det
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Likte de ikke. Veldig klumpete og ser uryddig ut. Men jeg liker bedre kanter og markerte linjer. Synes det blir litt renere og enklere
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Jeg syns det er kjempemorsomt hvor forskjellig smak mennesker kan ha For jeg syns det om kanter og rette linjer
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Jeg syns det er kjempemorsomt hvor forskjellig smak mennesker kan ha For jeg syns det om kanter og rette linjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå