Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 vondt nederst i korsryggen og det går også nedover rumpa på høyre side. ikke noe vond forran. er bare 11+3, litt tidlig for bl,kanskje? jeg aner ikke noe om det..
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Jeg merket starten på bekkenløsning allerede i uke 10. Var hos kiropraktoren og da var bekkenet mitt skjevt. Går nå og får rettet det opp hver 14. dag og håper jeg skal slippe unna skikkelig bekkenløsning denne gangen. Så for tidlig tror jeg nok ikke det er. Men det kan ikke være isjasnerven din som er i klem? Synes nesten det høres mer ut som det. Stråler det ned i beinet også? Kanskje verdt å ta en prat med legen om det hvis det fortsetter.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 takk for svar hmmm... det stopper liksom midt på rumpa ,så ikke noe strålinger nedover beinet. men det knaser og knepper i korsryggen =( (ikke hver gang jeg beveger på meg,men ofte) må kanskje ta meg en tur til legen,ihvertfall nevne det neste gang jeg er der.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Du som har skjevt bekken...jeg fikk beskjed fra min manuellterapeut at de fleste har ubetydelige skjevheter i bekkenet. Kiro tok bort låsningen jeg hadde og så mente han at jeg skulle komme tilbake 2-3 ganger i uka for å få bort skjevheten. For meg virker det som de er ute etter faste inntekter. Mitt råd er - kom deg til en fysio eller manuellterapeut asap! Bedre å få behandling tidlig enn når du har blitt dårlig.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Du som har skjevt bekken...jeg fikk beskjed fra min manuellterapeut at de fleste har ubetydelige skjevheter i bekkenet. Kiro tok bort låsningen jeg hadde og så mente han at jeg skulle komme tilbake 2-3 ganger i uka for å få bort skjevheten. For meg virker det som de er ute etter faste inntekter. Mitt råd er - kom deg til en fysio eller manuellterapeut asap! Bedre å få behandling tidlig enn når du har blitt dårlig. Manuellterapeut krever ikke henvisning og er gratis når du er gravid + du har rett på fri behandling inntil 6 mnder etter fødsel
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Takk for tips. Kanskje jeg skal prøve det i stedet. Vel og merke har jeg slitt i flere år med at bekkenet mitt er skjevt, merker selv når det "går ut av stilling", men det har vært ekstremt under begge svangerskapene. Så fort hun har fått det på plass synes jeg det "hopper" ut igjen. Forrige svangerskap prøvde jeg å fortelle legen at jeg trodde jeg hadde bekkenløsning, men ble ikke tatt seriøst. Det var så ille på slutten at jeg knapt kunne gå. Greit nok at det smatt på plass omtrent med en gang ungen var ute, men jeg vil ikke at det skal gå så langt denne gangen. Tusen takk :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå