Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Er gift med en fra nord afrikaner og vi har 3 barn i lag. Første har en balning av min og mans hudfarg og ellers lik oss begge to Mørt brunt hår. Andre har min norske hudfarge helt lys blir aldrig brunn. Er mellom blond som meg. Er ellers veldig lik faren. De to føste har brunne øyner. Den tredje er like mørk som faren men lik meg av utsende og har grønne øyner som meg. Har sort hår som faren. Er det noen som noe lingene?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 hehe..ja det er vel tilfeldig hvilke gener som "blir brukt". Mannen min har svart, tjukt krøllete hår og jeg har brunt hår. Vi har tre unger med slett blondt hår.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Er du virkelig norsk? Tror knapt jeg har sett verre rettskriving. "Brunn"?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Nei, tror neppe jeg har så mange skrivefeil...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Beklager skrive feil men jeg har et tatstatur som ikke virker helt som det skal. Noen ganger kommer det to bokstaver når jeg trykker på en andre ganger kommer det ikke noen bokstav selv om jeg trykker må trykke 3 -4 ganger. Kan det være bateriet i tastaturet som er dårlig?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Du har vel ikke sølt noen søte drikker i tastaturet? Da hender det at tastene blir litt treige:-)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #7 Skrevet 27. august 2010 Vel jeg har ikke gjort det men datter mi på 12 år er jo en del allene hjemme så det kan være mulig. Skal prøve å skifte batteri i morgen for å se om det om det blir bedre. Må vente på butikken åpner.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #8 Skrevet 27. august 2010 For en liten stund siden ble det føst tvillinger i Tyskland. Moren var av Afrikans opprinnelse og faren Tysk, den ene tvillingen var lys som faren og den andre mørk som moren . Link; http://palscience.com/health-medicine/black-and-white-twins-one-in-a-million/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå