Gå til innhold

er filmen Amelie fra Montmartre severdig????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er merkelig at ingen har svart allerede , for det er en KJEMPEBRA film! En av mine absolutte yndlingsfilmer! :)

Skrevet

Anbefales på det sterkeste!

Skrevet

Ja, det er en av de aller beste filmene!

Må si jeg er msiunnelig på deg som har den til gode!

Skrevet

Jeg så litt av den og syns den var teit. Ei jente som sitter og drømmer og tenker på alle damene som får orgasme i verden akkurat da? Nei fysj...

Skrevet

Bør sees, er kjempe søt goodfeel film:-D

Skrevet

En av mine favoritter iallefall. Og deilig musikk til den :)

Skrevet

Nydelig film med en fantastisk filmmusikk og god fransk stemning :)

Selv har jeg nett smilt meg gjennom "Julie&Julia" med Amy ... og Maryl Streep som kokker, kan anbefales den også :)

Skrevet

Helt enig med 00:56! De er fantastiske. Idag så jeg "Bienes hemmelige liv", og selv om jeg har lest boka, likte jeg filmen også.

Skrevet

Nei, den er dritkjedelig. Drama uten substans.

Skrevet

Ja, det er helt knall!! Men det er en film som krever litt mer hjernekapasitet enn de overfladiske Hollywood-filmene. Jeg har sett den sikkert 6-7 ganger og man oppdager noe nytt hver gang! Ta deg tid til den og du vil elske den!:D

Skrevet

Super film! Julia og Julia som noen nevnte her oppe er også en deilig opplevelse:)

Skrevet

Like kjedelig den og. På linje med 37,5 grader om morgenen, disse Blå, Hvit og Rød-filmene, Sjokolade og flere andre...

Julia og Julia er kanskje litt mere severdt, fordi det er bittelitt humor innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...