Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Skal ha klassebursdag for min 9 år gamle datter i morgen og det er meldt møkkavær. Vi har et ganske lite hus og det blir ca 12 jenter til sammen. Mat og kaker er i boks, men er usikker på hva vi skal finne på. Har alltid pleid å være ute i hagen....
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Ring alle og be dem komme i pysjen. Lei film, finn frem "jentefest" musikk Dytt unna møbler og legg tepper og puter på gulvet. Og for guds skyld la dem være, ikke sett opp noen leker osv. Tror de vil stortrives med å ha pysjamasparty
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Takk for tips. Var litt usikker på om jeg skulle organisere eller la de være i fred:)... Tenkte på film, men bursdagen varer bare i 2 timer og de skal jo spise også... Er det helt ut med flasketuten når man skal dele ut gaver? Andre forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå