Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 ... åpna den og fant en lapp der det sto: Iblandt erstatter vi produkter du kjenner med nye, som i denne pakken... Vennligst gå til vår hjemmeside og si hva du mener...blablabla. Jeg har faktisk kjøpt to esker med Pampers Active Fit og endt opp med 200 ubrukelige bleier til en pris av 260,- Når barnet tisser i dem 1 gang blir det en stor og tung klump som henger ned mellom lårene til barnet. Det blir glippe mellom skrittet og bleien slik at neste gang de tisser havnet det på gulvet eller i buksa. (Hvis man er så heldig at barnet tisser og ikke bæsjer da) Kjenner jeg er rimelig forbanna. Jeg har brukt mye penger på dette. Sitter her med to esker ubrukelige bleier og må ut å kjøpe nye. Ikke kan man sende mail til dem heller. Jeg må vente til mandag morgen med å ringe. Ser på engelske nettsted at andre også har reagert på denne typen markedsføring. De kan bare vente til mandagen for dette har ikke jeg tenkt å gi meg på! Jeg har kjøpt en vare, åpner pakken og får noe annet enn hva som står utenpå pakken! I tillegg til at det jeg får er bare dritt! Fader asså!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Har også kjøpt en eske med Pampers Active Fit og måtte løpe på badet for å åpne esken og sjekke hva som var i den og, PUH, det var som det skulle:-) Skjønner utrolig godt at du er utrolig irritert! Makan til piss! Håper de gir deg gratis bleier som plaster på såret. Dårlig reklame for Pampers!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Hi her Ja, det står noe sånt inne på de engelske nettstedene. At de ødelegger for seg selv fordi sosiale medier allerede har spredd overalt at dette er en drittbleie før den kommer på markedet. Tro meg... Jeg skal ha to nye kasser med bleier! Lurer meg gjør de... Dumme meg gikk inn og svarte på den undersøkelsen også fordi jeg håpa det var ei ny eske som plaster på såret i den andre enden Altså! Han gikk med bleia mellom KNÆRNE! I en KLUMP! Med glippe så tisset rant nedover lårene. Blir så irritert!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Uff, stakkars liten:( Det hørtes meget ubehagelig ut. Jeg ville returnert dem til butikken og bedt om to nye esker - GRATIS! Det er skikkelig lureri å la eskene inneholde noe annet enn det som står på dem. Jeg skal være obs neste gang jeg kjøper en eske. 22:24
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Hi her Det vises ikke før man åpner plastikken rundt bleiene inni eksa. TIl og med på plasten rundt bleiene står det Pampers Active Fit Lappen ligger inni med bleiene. Kjøpte mine på OBS i Trondheim.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Jeg har ikke hatt problemer med glippe så tisset renner utenfor på disse bleiene. Syntes det er veldig greit jeg med tisset i en klump mellom lårene istedefor at tisset er inntil huden på hele rompa. Og når bleien begynner å henge, så skifter jeg den.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #7 Skrevet 27. august 2010 Hi her Har du også fått disse ActiveFitSurvey- bleiene? Eller snakker du om vanlig Active Fit? For vanlig Active Fit er gode bleier, men ikke disse nye! Han brukte dem ikke lenge før vi måtte bytte... Jeg skjønner også at hvis barnet går med bleien i mange timer så begynner den å henge...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #8 Skrevet 27. august 2010 Ja, jeg snakker om den nye typen. Har aldri opplevd lekkasje med dem.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #9 Skrevet 27. august 2010 http://www.fertilityfriends.co.uk/forum/index.php?topic=235869.0 Finner masse sånne tråder på div. forum der folk er rimelig forbanna over måten Pampers gjør dette på. Svært få er fornøyde med bleiene. De fleste synes de er dårlige. Ser man får gavekort hvis man klager. Ihvertfall i England. Får ringe på mandag. Jeg har ihvertfall brent inne med ca. 200 ubrukelige bleier. De holder max 1 time så er det lekkasje.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #10 Skrevet 27. august 2010 http://www.familjeliv.se/Forum-3-20/m52175192.html Hehe! Bra det ikke er bare meg. Jeg skal ihvertfall ha igjen pengene mine.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #11 Skrevet 27. august 2010 I alle COOP butikken kan du kreve pengene tilbake hvis du ikke er fornøyd med varen, de reklamerte jo stort for dette på TV. Jeg har ved flere anledninger fått penger tilbake, en gang pga et tørrfor som katta nektet å spise. De bare lo da jeg sa at katte kreket snart var anorektiker og gav meg pengene tilbake med en gang.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #12 Skrevet 27. august 2010 Ja, men jeg synes Pampers bør få reaksjoner på at de selger en vare og når man åpner den så ligger det en lapp inni med beskjed om at de har gitt meg noe annet. Kan ikke forstå at det er helt lovlig heller jeg da. Men flott at jeg får igjen pengene mine ihvertfall. Har faktisk kvitteringen for jeg kjøpte en gangske dyr jakke samtidig. Og da tar jeg alltid vare på kvitteringen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå