Gå til innhold

blir tussete!!!! Trenger litt kraftig tilsnakk og fonuft!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva er det med oss kvinner i grunn? (eller rettere sagt meg) Jeg så på den blå lagune på tv akkurat, og fikk en enorm lyst til å reprodusere meg igjen. førstemann er 2 år, jeg har stabil 100% stilling og forholdet med gubben er på topp. Alt tilsier at dette burde være bankers.

 

Men: Jobben er jeg nytilsatt i, så jeg føler det blir noe dumt å med vilje bli gravid så tidlig (jobbe et år, permisjon et år... sånt blir det snakk av!) førstefødte har klumpfot, og er langt fra ferdig behandlet (mangler masse på stilling i fot og generell grovmotorikk) pluss at jeg nesten strøk med under forrige fødsel, og legen sa at jeg burde vente minimum 2 år, helst mer før jeg starter opp med samme kjøret på nytt....

 

Ergo, jeg bør helst ikke bli gravid på en god stund. Jeg hadde innfattet meg med dette, og hadde kommet på mange gode argumenter i tillegg til de åpenbare for å vente et par år til emd å bli gravid; jeg skulle bli helt kvitt all ekstrafett (getting there!!) og ha et sunnere utgangspunkt før neste graviditet, Førstemann er eldre, og dermed så blir det kasnkje litt lettere å ha en ny baby i hus, vi kan spare opp til eget hus og endelig være ferdig med å leie, Jeg kunne få noen år til med å sove om natta..

 

Gode argumenter, ikke sant ^^, alikevel sitter jeg her å sipper som en unge, fordi jeg vil ha en baby i magen, en lillesøster/bror til førstemann osv osv. Fader ta søte unge på TV!!

 

Kan noen gi meg en reality slap? Vingleguri, det trur jeg jammen meg det nye nicket mitt skal bli!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, som å høre meg dette!

Vi damer glemmer fort svangerskap, fødsel og hektisk og søvnløs barseltid. Heldigvis, ellers hadde det ikke vært mange med søsken;)

Du har mange gode argumenter for å vente på et nytt svangerskap, men det med jobben synes jeg ikke du skal ha dårlig samvittighet for. Sånt må arbeidsplassen regne med!

Lykke til, uansett hva du velger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får du for pokker skjerpe deg! Du skjønner vel selv at du ikke burde bli gravid nå, alle med sunn fornuft skjønner det! Voks opp, og slutt å surv!

 

Var litt streng nå, men håper det hjalp ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk, godt å høre at det er flere som har det slik! Jeg fatter bare ikke hvordan jeg kan være helt inneforstått med å vente noen år den ene dagen, for så å grine over lengsel av å få baby nr 2 dagen etter :P Føler meg mer hormonell enn jeg var under graviditeten jo :/

 

Men, jeg får ikke blitt gravid før jeg fjerner hormonspiralen (teoretisk sett ihvertfall) så forhåpentligvis klarer jeg å la innfallene bare rase over meg og bli borte frem til fornuften tar tak i meg igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...