Gå til innhold

Da takker jeg for meg her inne


firebarnsmum

Anbefalte innlegg

Har også gjort det under 1. trisemester. Det har dessverre gått galt for min del, fått konstatert blighted ovum, fostersekk uten tegn til fosteranlegg inni. Har vært på sykehuset til utskrapning i dag, så da har jeg rykket tilbake til start...

 

Ønsker dere alle lykke til med deres april-babyer:) Kan være jeg følger med noen av dere videre.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var trist å høre :-( Heldigvis har du tre fra før og vet at du kan lage friske barn så jeg håper du finner mot til å prøve igjen når du er klar for det igjen. Syns det var rart at på den første ul så såg de to stk mens nå var det ingen? Men kanskje det var så tidlig sist gang at det var vanskelig å se? Lykke til videre uansett og så håper jeg du joiner her inne på en senere terminklubb :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det:)

De så ingen foster på første ultralyd heller, bare to såkalte "oppklarninger". Det er begynnelsen på et svangerskap som vises da, fostersekken som fosteret etter hvert skal vokse i. Hos meg var det ikke noe foster inni denne fostersekken. På den andre ultralyden var den ene blitt absorbert av kroppen, antagelig fortrengt av det som ble en blighted ovum. Det var det de sa på sykehuset iallefall. Jeg kjenner jeg er ved godt mot enda, så vi kommer nok til å prøve en gang til om ikke så lenge:) Men går det galt da, så vet jeg ikke om jeg kommer til å gi opp. Det er tøft å måtte gå gjennom dette så mange ganger. Får tro at det vil gå bra neste gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...