Gå til innhold

har bare lyst til og bort fra dette triste livet!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det skjer bare trasige ting i livet mitt..eneste positivet er ungene..

vært singel massa år..savner en kjæreste så utrolig mye..men nå tør jeg ikke treffe noen nye mannfolk..blir bare såret likevel..

det mest trasige at jeg skal ijennom en abort snart..og jeg tror ikke jeg kommer til og klare det phsykisk..jeg og denne barnefaren til den i magen fant tonen fort..ble glad i hverandre..han var verdens kosligste..har holdt på i lag ei stund...

helt til jeg fortalte han at jeg var gravid....nå er det tvang om abort..for nemlig....han har dame og barn fra før..det kunne han ikke fortelle meg før nei..!!!!!

beholder jeg unggen,vil han ikke ha noe mere kontakt med meg..vil ikke snakke om det..aldri trodd han var en sånn drittsekk!!!!

 

hare egentlig ikke lyst til og få en unge med denne jæveln!!!! men det er så tungt og ta abort..ialfall når jeg har mage alrede:( men har ikke noen valg..kan ikke være alene med flere unger..alle kommer til og dømm meg og kjefte på meg..lel om jeg er 27år..

 

beholder jeg ungen,er jeg sikker på at jeg ikke får noen kjæreste..

har bestilt abort time..jeg gruer meg sjikkelig..vil føle meg tom etterpå!!!!

 

har bare lyst til og ende dette livet..skjer ikke noe positivt likevel..ingen som vil ha meg,sjøltilliten og phsyken er på bånn!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg! Synes synd på deg som har vært så uheldig med menn. For en ubrukelig drittsekk! Det kunne jo ikke du vite da. Men ikke gi opp. Du finner nok en ålreit mann etterhvert. De finnes de også vet du. Livet har ned og oppturer, husk at du har myyye positivt i vente! Og ungene dine trenger deg.

 

For meg høres det ut som du er i tvil om hva du skal gjøre mht abort. Har du snakket med noen om dette? Fått ordentlig veiledning? Ikke noe ålreit om du ender opp med å angre/få problemer etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...