Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 29. august 2010 #26 Skrevet 29. august 2010 Termin? 16.11.10 Bekken? Bra (tror jeg, se under "jobb"..) Halsbrann? Antydning et par dager, men ellers ingenting Åreknuter? Ingen Ødemer? Ingen Nattesøvnen? Et par doturer hver natt + våkner hver gang jeg må snu meg da, så blir litt usammenhengende. Sover gjerne en time eller to på ettermiddag de dager jeg jobber.. Kynnere? Ingen Energi? Tja.. bra de dager jeg ikke jobber Trening? Nææh.. en halvtimes gåtur 3 dager i uka + litt pusling inne og ute når jeg er hjemme.. (husarbeid, gressklipping og sånn) Jobb? 40% SM pga stillesittende jobb hvor jeg får vondt i haleben/korsrygg/rygg. Vralter av gårde når jeg er ferdig på jobb. Mulig noe kommer fra bekkenet? Blir også veldig sliten, så orker ingenting mer de dagene jeg jobber. Humør: Jevnt over har det vel vært bra og føler meg stabil i humøret. Men plutselig, sånn som i går når vi så en film, så peip jeg "litt panikk" bare fordi jeg så en liten baby i filmen, også begynte jeg å grine... hehe :-)
Miessi Skrevet 30. august 2010 #27 Skrevet 30. august 2010 Termin? 10.11.10 Bekken? Bra, har merket litt ubehag men det er ikke noe å klage over. Halsbrann? Finnes ikke Åreknuter? Ingen Ødemer? Ingen Nattesøvnen? Bra, men er innom toalettet 4 ganger per natt Kynnere? Mest hvis jeg rører meg mye Energi? Null, og null motivasjon til noe Trening? Finnes ikke, men drømmer om det hver dag Jobb? Har vært arbeidsledig siden jeg tok eksamen i vår Humør? Dårlig, er veldig følsom og kjeder meg utrolig mye siden det ikke finnes motivasjon til noe som helst.
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 30. august 2010 #28 Skrevet 30. august 2010 Termin? 26.09.10 (blir satt igang 13.09.10 pga sva.dia) Bekken? vondt! er med i en bekkenudersøkelse å får derfor gratis kiropraktorbehandlinger, heldigvis! Halsbrann? en del om natten. Åreknuter? nei Ødemer? masse i bena, de ser ikke ut! Nattesøvnen? elendig! Kynnere? en god del, mest på kvelden. Energi? den har jeg ikke sett! Trening? hahahahaah! Jobb? nei, sykemeldt siden mai. Humør? litt opp å ned, kan snu fra min til min. men prøver å ikke la det gå ut over de rundt meg. (stakkar samboer får gjennomgå til tider...)
Sannellerslik? Skrevet 30. august 2010 #29 Skrevet 30. august 2010 Termin? 20.okt Bekken? kjenner absolutt ingenting:) Halsbrann? ja, spes av forskjellige ting jeg spiser.. Åreknuter? tror det.. nedentil...:S Ødemer? litt... Nattesøvnen? varierer. avogtil bra og avogtil veldig dårlig... Kynnere? ja en god del.. Energi? litt opp og ned. Trening? har prøvd å gått en del turer, men blitt dårlig med det i d siste. Jobb? jepp!
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 30. august 2010 #30 Skrevet 30. august 2010 Termin: 27.okt-2010 Bekken: Veldig vondt om kvelden dersom jeg ikke har holdt meg i ro på dagen =( Halsbrann: Ingenting, sure oppstøtt hvis jeg spiser sterk mat.. Åreknuter: Nei takk Ødemer: Nope, fri for det også gitt =) Nattesøvnen: Avbrutt når jeg skal snu meg. Blitt veldig var på lyder så sover nok ganske lett. Kynnere: Huff ja. Hva er vel et kvarter uten......... Energi: Opp og ned. For det meste mye energi. Trening: Hehe, opp og ned av sofaen, teller det?? Jobb: Sykemeldt pga fare for for tidlig fødsel og nå bekkenløsning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå