Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Jeg har en venninne som har flyttet utenlands. For å holde kontakt med venner hjemme i Norge har hun laget en blogg. Men jeg har mistet bloggadressen hennes. Hun bor langt fra telefon og jeg har ikke noe kontakt med andre venner/familie av henne. Finnes det noen mulighet å finne henne? Har googlet uten hell. Finnes det et register for å finne frem i blogger?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Gi meg noe info så skal jeg se om jeg kan finne den.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Husker du et setning fra blogginnleggene? Google den...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Nei, jeg har aldri sett bloggen før. Jeg vet bare at jeg vil huske navnet på bloggen når jeg hører det. Hmm...må vel gå i tenkeboksen.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Bruker hun navnet sitt der? Google navnet hennes.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Om hun har blogg så har hun vel tilgang på internett og har hun tilgang på internett så har hun sikkert epost. Send henne en epost og be om adressen til bloggen. Eve. finn henne på Facebook og se om hun har linket til bloggen der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå