Gå til innhold

Auu, melka har kommet for fullt, å det er så SPREENGT!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fødte mitt 2. barn på tirsdag, å idag har melka virkelig kommet for FULLT.. Det er SÅ smertefullt at jeg klarer såvidt å røre på meg. Hehe huff..

 

Husker ikke når det ga seg sisst, den værste sprengen.. Når ble det litt bedre med dere?! *løpe i dusjen å masere med varmt vann*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med liten baby :-) Mener å huske det tok 2-3 dager med skikkelig spreng, så stabiliserte det seg litt. Du kan håndmelke ut litt av det verste, men ikke pump deg med pumpe, da stimulerer du bare til mer melkeproduksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husket med skrekk hvordan det var med nummer 1 og 2, turene i dusjen for å lette den verste sprengen og smertene, og gruet meg litt da nummer 3 var rett rundt hjørne.

Men den siste gangen prøvde jeg en annen taktikk og hadde ikke smertefull spreng i det heletatt.

 

Det jeg gjorde var så enkelt som at jeg kom sprengen i forkjøpet.

Så etter at han hadde spiste seg mett på det ene brystet gikk jeg opp på badet og håndmelket en liten skvett i vasken fra det andre brystet. Siden han akkurat hadde spist var jo hele systemet igang og dette gikk fort og greit.

Da var ikke det brystet overfylt før han var sulten igjen, han klarte å drikke skikkelig uten å nesten drukne seg og alt stabiliserte seg mye fortere den gangen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...