stabeist Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Tenkte at storebror skulle få en gave fra lillebror når han blir født, men sliter litt med å finne den "perfekte gave".Storebror er 3 når småtten kommer til verden. Er det noen som har et fint tips? Kan være leke osv, men litt greit at det er noe som "fenger" for noen år:) *tenke tenke*
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Vi planlegger å kjøpe en babydukke til gutten vår på 4 år. Da kan han stelle babydukken mens mor steller babyen :-)
Carina_2småblå;) Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Hva med en tohjulsykkel med støttehjul, hvis han ikke allerede har? slik at minstemann kan få trehjulingen etterhvert da blir han hvertfall storebror!
ALIICE Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Babydukke til gutt på 4? Hadde vi kjøpt det til vår, hadde han blitt dødelig fornærma:) Når han var 2 lekte han med dukke, men ikke når han var 4:) Heller mot forslaget til Carina, sykkel med støttehjul (hvis han ikke har da:)!
stabeist Skrevet 28. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2010 Sykkel har han vøtt og den bruker han masse:) En guttedukkebaby tenkte jeg han skulle få litt før lillebror entrer verden, men ikke som en gave. Har tenkt litt på en mikrofon eller mp3 spiller, men vet ikke om det er det "store" for en på 3........
Traveltobarnsmor! Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 Jeg tenker å gi lego til min på 4,5 år Da kan vi bygge litt sammen når han er på besøk på sykehuset. Han er veldig glad i lego og så varer det jo lenge Vi hoppet over duplo, men dersom din 3 åring heller liker det....
ALIICE Skrevet 28. august 2010 #7 Skrevet 28. august 2010 Kommer jo an på hvilke interesser han har. Vår gutt brukte mp3 spiller når han var 3, og bruker den fortsatt mye:)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 28. august 2010 #8 Skrevet 28. august 2010 Ja, de er forskjellige disse gutta! Her er fireåringen veldig opptatt av å leke familie med dukker som er baby, sikkert fordi mammaen har en i magen ;o) I barnehagen leker fireåringene mye familie, og dukker er selvsagt med i leke.n Synes det er litt rart at en gutt på 4 år blir dødelig fornærma for å få en dukke, ulikt fireåringen jeg kjenner til... Tror at det blir koselig å stå side om side å stelle baby og dukke. Ellers er det jo mange gode forslag her.
Ziz Skrevet 29. august 2010 #9 Skrevet 29. august 2010 Jeg kjøpte inn en del nye spill til nevøen min, når han ble storebror. På den måten fikk han noe som var sitt, og det faktum at når vi spilte spillene så var all oppmerksomhet rettet mot han. Samtidig så synes jeg brettspill o.l. er en lærerik og hyggelig måte å bruke tid på sammen med de små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå