Gå til innhold

Forelskelser er dyrt


Varm melk med honning

Anbefalte innlegg

Har forelsket meg i et par støvletter til 3500 kroner, skal, skal ikke kjøpe de? Er det helt sinnsykt mye, eller går det greit med tanke på at de er sorte og klassiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I min verden er 3500 for et par sko totalt uaktuelt, det er skyhøyt ovet mitt nivå. Men - har du økonomi til det, så kjøp dem! Sko er "farlig" ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var fine... men er de semska? Blir ikke det fort stygt?

 

Jeg vet ikke om jeg syns de er 3500 kr-fine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du økonomi til det, så hver så god ;)

Jeg synes det er sinnsykt mye, siden det er omtrent det jeg bør bruke på mat i mnd. Synes sko bør koste under 500,- jeg, men ser jo at det begynner å bli vanskelig ;) Men.. synes skoene så litt flate og uformelige ut for å være helt ærlig, likte ikke helt at fasongen virket vid og at det ikke var noe hæl på de. Men smaken er som baken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forelskelser er sjelden rasjonelle! Håper den går over før en tur til byen i morgen, skal jo "bare" ta en kaffe med en venninne i nærheten av butikken hvor de er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næ, ikke verdt den prisen, men hvem er vel jeg til å snakke, jeg som ønsker meg skinnbukse til 18 000,-(og det er på halv pris...)

 

Go crazy og kjøp dem, du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke de var noe fine, ufeminine og litt klumpete. Jeg hadde ikke betalt 3500 kr for støvletter, det er jo nok til en flybillett til New York (eller maaaange andre steder).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er litt fasinerende hvor godtatt det er å bruke masse penger på sportsutstyr som jeg for min del kanskje bruker hvert tredje år, mens støvlettene hadde jeg jo brukt mer, men de blir liksom aaalt for dyre. Søren samboer er enige med dere, blir nok en tur til byen for kun å drikke kaffe:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg rettferdiggjorde et sandalkjøp til $1000, eller snaue 5.500 med at jeg fortjente de etter å ha jobbet døgnet rundt i 4 mnd. Og så var de Manolos og jeg synes det var litt kult. Men hvor er de i dag? Ikke innrammet på veggen i hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr eller ei er vel alt etter lommeboka, for meg er 3500kr alt for dyrt i hvertfall. Har mye annet å bruke pengene på. Om noen år er kansje 3500kr helt ok å bruke på et par støveletter, men da er jeg ferdig med å pusse opp og bygge på hus, nå får jeg tross alt et vindu for den prisen der :-)

 

Men til mitt poeng her, synes du selv det er dyrt, ja da er det dyrt og kansje ikke noe man bør bruke så mye penger på. I hvertfall ikke kredittkort, ei heller av feks husholdningsbudsjettet.

Men hvis man har 3500kr stående som man ikke har satt av til noe spesielt så ok.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassiske! Du kan bruke de til det meste. Bare pass på å holde dem ved like med spray og sånn krem til semsket skinn. Hvis det var semsket skinn da. Det så jeg ikke. Du har ikke bursdag snart da? Vips så har hele familien lagt litt penger i de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!!! Disse kommer du til å bruke masse. JA TIL NYE (DYRE) STØVELLETTER!!!

 

Men som jeg sa lengre opp, bursdag = en 100lapp fra de som vil gi deg gave. Så legger du til resten selv. Før du vet ordet av det betalte du bare 700 selv for de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med ridestøvler - du får de noe mer eksklusive til 3.500, men det fins billigere. Og nei, ikke de i gummi som du må raspe med sandpapir for å få semsket look ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...