Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Noen som har vært her som har hotell å anbefale? Vil ha gode bassengmuligheter og strand i nærheten. Hvilket reiseselskap anbefaler dere å bestille reisen gjennom?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Vi reiste med to barn, 4 og 6 år og vi bodde på playas de alcudia. Var basseng rett uttafor døra og 100 meter til stranda. HELT perfekt og VELDIG barnevennlig!Kjemperolig strøk..jeg gikk alene ned tio byen med 4 åringen, null problem..var vell 15-20 min å gå til byen ca..
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 var på ving resort.Perfekt å reise med små barn og ligger helt ved stranden, 15 min å gå promenaden til sentrum. Eneste: ustabilt vær på Malorca, Alcudia. Kan gå dager uten sol, selv midt på sommeren
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Var der siste uken i juni, helt kanon! Viva Alcudia Sun Village anbefales. Reiste med Apollo, fam på fire, all inclusive. Fantastisk mat, passe stort og oversiktlig anlegg, fem min å gå til stranden.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Vi reiser dit i midten av september. Hele slekten, til sammen 9 stykker. Vi reiser med vår datter på 6mnd og svogeren min har med 2 barn. Vi skal ligge på dette hotellet. Synes bassengområdet er så fint!! 300meter til stranden :-) http://www.apollo.no/no/hvor-vil-du-reise/europa/spania/mallorca/alcudia/accomodations/pages/prinsotelladorada.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå