moota m storebror&lillebror Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Synes helga går så fort når barna går i bhg på fredagen, for det har de ikke gjort før. Idag var det mat, utelek og nå en film før legging. Imorgen har vi ingen planer, men skal ha en rolig morgen og ikke stresse =) På søndag skal vi i kongeparken med resten av familien min, håper på godt vær =)
Verbena Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 I dag har vi etter middag vært bort til svigers å fiksa litt småting med bilen og gutta har lekt ute der. I morgen skal vi male ferdig gangen i kjelleren. Rydde hele leiligheta. Handle inn til neste uke og til bursdag på søndag. Og forhåpentligvis slappe litt av. Søndag skal jeg bake og ordne klart på formiddagen. Så er det to timer med huset fult av gutter (mellom 4 og 6år). Også må det vel ryddes opp etterpå vil jeg tro! =P Og der forsvant den helga!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Ettersom det nettopp har blitt barnehagestart så ser vi frem til å bare slappe av denne helgen. Tror mine barn bare trenger å gjøre ingenting:) Er det flott vær på søndag besøker vi Jærstrendene.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 http://snakk.klikk.no/flere_tema1/foreldre/b/wwwlammelretbloggno/default.aspx Her har jeg skrevet om morgendagens planer.
Ranveig R Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 JA! I kveld har eg (for første gong på ca 4 år) vore på fest og drukke nok alkohol til å kjenne det litt i toppen! Eg inviterte til jentekveld med Singstar & cider, og det blei ein kjempehit! Vi har no nett avslutta kvelden med eit par omgongar spardame (kortspelet altså), dei fire av oss som var igjen til slutt. Eg har drukke heile TRE cider, og det var akkurat passe for meg. Eg har sunge av full hals (både før, under og etter ciderinntak - eg var flinkast FØR av ein eller annan grunn), og er i følge promillekalkulatoren på www.dinside.no kjørbar no. Ikkje at eg har tenkt meg heim uansett, er i huset til mamma og pappa (som er på ferie), og skal sove ei heil natt i fred, utan å bli vekka av søte små. Og så køyrer eg heim i morgon føremiddag. I morgon får eldste besøk av ein kamerat frå barnehagen, på søndag skal eg på jobb om kvelden. Håpar alle har/får ei fin helg )
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2010 You go girl!!!! =D =D =D Så bra, både at du har kost deg og at du får sove en hel natt uten forstyrrelser =) Her ble planene litt forandret. Storesøster skal på overnatting til morfaren ikveld. Så da får lillebror og jeg kose oss litt imorgen tidlig før kongeparken =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå