Lisse_01 Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Jeg hadde EL for 4-5 dager siden. Har ekstrem hodepine og mensmerter. Mest sansynlig er mensen på vei, men KAN det være graviditetssymptomer?
Heidi med to gutter + spire Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 jepp, det kan det. var det for meg. testet positivt naa, og hadde masse mens smerter. Lykke til
Lisse_01 Skrevet 27. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2010 Så godt å vite at det er en mulighet. Har gått 5 mnd siden jeg sluttet på pillen, og er utrolig babysyk. Håper jeg er gravid denne gangen. Gratulerer så masse med positiv test
Petrine +spire=❤ Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Om du hadde el for 4-5 dager siden er det mest sannsynlig ikke mens... Kan være at det er egget som fester seg. Håper det for din del )
Lisse_01 Skrevet 27. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2010 Jeg håper så du har rett Føler jeg får mens hvert øyeblikk. Skikkelig uggen i formen, mens uggen.
Petrine +spire=❤ Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Det har jeg gått å følt på i en uke nå, men ikke noe mens, skulle vel egentlig kommet i dag...
Heidi med to gutter + spire Skrevet 27. august 2010 #7 Skrevet 27. august 2010 takk. Masse lykke til, til dere begge. syns dette hores positivt ut jeg......
Sibabyno Skrevet 28. august 2010 #9 Skrevet 28. august 2010 Jeg leste at noen kan kjenne mens lignende smerter og graviditet allerede dagen etter befruktning, og det var en jordmor som sa. Jeg har vært kvalm og hatt mens smerter siden mandag. Venter mensen på fredag 3 sept....en pinelse å ikke kunne teste seg....har jo seff prøvd å teste...men negativ selvfølgelig....ikke rart det da....så spent, men og så redd for å bli skuffet....igjen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå