Gå til innhold

Hvor tidlig kan man kjenne at man er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde EL for 4-5 dager siden. Har ekstrem hodepine og mensmerter. Mest sansynlig er mensen på vei, men KAN det være graviditetssymptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, det kan det. var det for meg. testet positivt naa, og hadde masse mens smerter. Lykke til

Skrevet

Så godt å vite at det er en mulighet. Har gått 5 mnd siden jeg sluttet på pillen, og er utrolig babysyk. Håper jeg er gravid denne gangen.

Gratulerer så masse med positiv test :)

Skrevet

Om du hadde el for 4-5 dager siden er det mest sannsynlig ikke mens... Kan være at det er egget som fester seg. Håper det for din del :o)

Skrevet

Jeg håper så du har rett :) Føler jeg får mens hvert øyeblikk. Skikkelig uggen i formen, mens uggen.

Skrevet

Det har jeg gått å følt på i en uke nå, men ikke noe mens, skulle vel egentlig kommet i dag...

Skrevet

takk. Masse lykke til, til dere begge. syns dette hores positivt ut jeg......

Skrevet

Takk =) Og Gratulerer til deg!!

Skrevet

Jeg leste at noen kan kjenne mens lignende smerter og graviditet allerede dagen etter befruktning, og det var en jordmor som sa. Jeg har vært kvalm og hatt mens smerter siden mandag. Venter mensen på fredag 3 sept....en pinelse å ikke kunne teste seg....har jo seff prøvd å teste...men negativ selvfølgelig....ikke rart det da....så spent, men og så redd for å bli skuffet....igjen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...