Gå til innhold

applaus til alenemødre!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har en liten baby på 4 mnd. Hun er veldig urolig om dagene, krever FULL oppmerksomhet(litt forvent etter kolikken og kiss kidd'n tror jeg....) jeg er nå alene med henne pga mannen min jobber utenlands...har nå vært borte ei uke og jeg kjenner jeg er fryktelig sliten allerede..har ikke tid til å spise middag engang..Nei jeg klager ikke, men ros til ALLE alenemødre som står på! Min mann kommer iallefall hjem noen dager i mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som alenemor vil jeg gjerne takke for cred´s :)

Men, man får inn en slags rutine etter kort tid, lærer seg at noen ting må man bare vente med til det er tid og mulighet, og man avstår med glede fra noen ting, fordi det man får fra barnet er så mye mer verdt uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...