Gå til innhold

går dette an da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har alltid fåtttidlig mage men...snart 7 uker på vei, 5 gangen jeg går gravid..går det an og få raskere mage da?? jeg hadde mage fra før..men nå er den svær..ser ut som jeg er plutselig 4.-5mnd på vei..den siste uken har den bare ploppa ut..utstående..vanskelig og skjule..

går bare og vente på spm om jeg er gravid..klærne for små..

men jeg synes da det er tidlig og få mage..sikkert masse luft..men så stor bare pga det..hmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk også veldig tidlig mage, endte opp med tvillinger ;)

Skrevet

huff..vil ikke ha tvilliger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...