Gå til innhold

La Redoute; er de fryktelig treige?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bestilte noen varer derfra på tirsdag, og bestillingen er fortsatt ikke behandlet (det står mottatt på ordresatatusen). Dette er første gang jeg handler der, men jeg har jo handlet en del på nettet før, og da har det alltid tatt max ett døgn før varene ble sendt.

Noen som har erfaringer med La Redoute? Er de virkelig så treige? Har flyttet på landet, og blitt avhengig av nettet for å få tak i noen varer. Men hvis det går så treigt, velger jeg heller noen byturer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laredoute og cellbes har jeg sluttet å handle hos. Begge plassene tar det en evighet og servicen er elendig.

 

Bestilte 2 sommerjakker i begynnelsen av mai på laredoute hvor det stod de var på lager. Måtte purre 4 ganger og jakkene kom til slutt 3.august....hva skal jeg med sommerjakker til barna 3.august og utover liksom? Så må jeg bruke penger på returen, kjempeirriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Jeg får kanskje sende en mail om når de har tenkt å sende varene, og så evt stoppe ordren og heller kjøpe et annet sted. Vil i alle fall ikke handle derfra igjen hvis de er så dårlige på service som du sier.

Lykke til med retur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellos pleier å være relativt raske, det kommer ihvertfall opp hvis varen ikke er på lager ;-)

 

Sparkjøp har jeg alltid fått innen 2 uker så det er vel også "greit nok".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellos er raske, fikk nettopp sko jeg bestilte, tok 4 dager. Har bestilt sengesett på sparkjøp, og de ble sendt dagen etter jeg bestilte.

 

Laredoute brukte 6 uker da jeg bestilte der, det orker jeg ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...