Gå til innhold

Dere som begynte på Yasmin P-pille pga kviser: når så dere evt resultater?


Tommage♀♂

Anbefalte innlegg

Blir gal jeg. Ser ut som jeg har ramlet opp i et spann med kviser=(

...og i morgen får jeg guttebesøk!!

 

Begynte på mandag, er det sånn at jeg må vente noen mnd eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville heller vurdert å prøve Diane.

Jeg prøvde også Yasmin for et par år siden, men det gav null resultat.

Byttet til Diane og har snaut hatt kviser siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, trodde ikke Diane var mer jeg... Hørte for flere år siden at den gikk ut.

Vel, nå har jeg fått Yasmin, så får jeg gi den et forsøk. Kjipt å se helt fjortis ut når jeg styggfort nærmer meg 30. Har mye mer kviser nå enn i tenårene, da hadde jeg kanskje 1 i mnd...=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Yasmin nå i 3 mnd, vært skikkelig plaget med kviser på ryggen. Helt kvisefri på ryggen nå, bare arr/flekker igjen av det som var, så håper det forsvinner også.

Mye mindre kviser i ansiktet også/ generelt mindre uren hud. Skal på oppfølging nå på onsdag, blir nok å ønske meg en antibiotikakur el.l. for å rense bort de "underjordiske" kvisene som dukker opp nå og da og lager stygge merker.

Første mnd vil du nok merke at du får mer kviser enn før, helt normalt, kroppen som kvitter seg med urenheter som ligger inne i huden din.

 

Ganske så fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, Diane finnes ennå, og det er den som er mest vanlig å bruke for å få bort kviser.

Hadde heller prøvd den hvis ikke Yasmin funker for deg. Har hørt fra legen at Yasmin er enda verre med tanke på blodpropp, så den vil han helst ikke skrive ut resept på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diane er erstattet med Feminil for prevensjon, da de fant ut an ppillen ikke var et fullverdig prevensjonsmiddel.

Blir som oftes skrevet ut til person mer alvorlig acne og PCOS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk masse kviser og la på meg av yasmin. gikk over til diane, å gikk på d til jeg fikk første mann. fornøyd me de:) mindre kviser,stabil vekt,mindre hodepine mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...