Gå til innhold

Sikkert mange andre innlegg om dette men.. vedr. seng til 2 åring..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så i tvil!

Skal kjøpe en halvhøy seng til jenta mi, men synes hun er for liten til det nå og tenkte og vente ihvertfall ett år..

Hun ligger i sprinkelsenga si nå og det går forsåvidt greit, klatrer ikke over. Men våkner en del på nettene og jeg henter henne da med inn til meg.

Hos faren sin har hun fått vanlig seng.

Skal jeg gidde å kjøpe en juniorseng for et år elle to eller bare fortsette med sprinkelseng? hmmm..

hvor gamle var barna deres da de fikk stor seng/halvhøy seng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har fortsatt med sprinkelsenga enn så lenge. Hun kommer seg greit ut og inn av den selv og sover da trygt uten å gå i gulvet.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

begge mine fikk stor voksen hoey seng ved 22 maaneder, bruker nedfellbare sengehester(er det de det heter det nettinggjerdet som bekytter langsiden av sengen?) fra jane jeg har ogsaa sett de til bruk ved fotenden av snegen ogsaa. JEg saa ikke vitsen med lav liten barneseng.. men det er naa meg. Jentene mine elsker sine store senger og har aldri klartet ut, men har falt ut en gang jeg hadde glemt aa ta sperren opp.. hun vaaknet ikke :)

Skrevet

Frøkna her fikk voksen, høy seng litt før hun fylte 2.

Fatter ikke poenget med enda en seng.

Skrevet

nei, er enig :-)

Da blir det sprinkelseng frem til hun er klar for høy seng :-)

Hva slags høye senger har dere?

Skrevet

Pr i dag har hun faktisk familiekøye! Dette fordi det da er så greit hvis noen skal overnatte, pluss at hun i forholdsvis lange perioder ikke har klart å ligge alene.

Skrevet

Vi har nettopp kjøpt juniorseng til tulla vår, som blir 2 i oktober fordi hun klatret ut av sprinkelseng si og gikk rett i gulvet.

Vi kjøpte en på Skeidar. Buddy juniorseng 75 x170, med sengehest. Og hun elsker den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...