Gå til innhold

Var ikke dette en veldig merkelig ting å gjøre??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Datteren min er hos pappaen sin nå, og skal være der til over helga. Hun ble levert for noen dager siden.

 

Istad skulle jeg avgårde å hente sønnen min i bhg, og idet jeg går ut ser jeg en bil komme kjørende, og legger merke til at det er samme typen som barnefaren har. tenker ikke noe over det, og går inn for å hente bilnøkkelen jeg glemte... Så ser jeg skiltet på bilen, og registrerer at det er samme skiltnr som fra den byen barnefar bor i... Går inn igjen (glemte mobilen, hehe) og ut på trappa igjen, og låser døra...

 

Det er jaggu barnefar sin nye samboer, OG datteren min... de kjører altså bare bort til vårt hus for å snu. De MÅ ha sett meg på trappa, det kan ikke gå ann å ikke legge merke til det (hvertflal ikke for datteren min som jo vet hvor hun var på vei) Idet de svinger rundt og snur ser jeg datteren min sitt ansikt i bilvinduet....

 

Hun har blitt hentet på sfo, åpenbart. Men det er ingen som helst nødvendighet å måtte kjøre "innom" gata vår for å få hentet henne på sfo. Hadde de kjørt gjennom området her (som en slags snarvei, rar som den måtte være) så hadde jeg skjønt det. Men de kom fra en hovedvei, kjørte helt bort til huset vårt, for så å sette snuta mot hovedveien igjen....

 

Skal jeg si noe? Gjøre noe? Jeg syns det var merkelig, dumt og unødvendig. De kunne i det minste stanset og sagt hei?!

 

Jeg prøver virkelig så godt jeg bare kan å like samboeren hans, men det dukker alltid opp noe!! Sånn som nå.... Hun er en ålreit dame, som jeg har en dialog med (han vil jo ikke snakke med meg). Men jeg kjenner dette faktisk såret meg litt...

 

Er jeg hårsår??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje datteren din hadde lyst til at de skulle svinge bortom for at hun skulle vise hvor hun bor eller noe i den retning...

spør datteren din da vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være så enkelt som "har du sett huset mitt/ de nye gardinene i vinduet mitt?" Og så kjørte de bort for å se.

 

At de ikke stoppet kan også ha helt banale årsaker, som at de har avtalt at de bare skal svinge bortom for så å forte seg til et sted.

 

Nevn det i forbifarta,at du så dem, men dette er vel ikke noe å lage en sak ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vet hvor vi bor, og vi har ikke nye gardiner. Ikke noe annet nytt og spennende heller..De kom ikke helt bort til huset heller. Bare sånn at man akkurat ser halve siden, på en måte...

 

joda, jeg er med på den at de "bare skulle bortom" og titte, men når de ser meg stå ute, så kan de vel stoppe å si hei?? Jeg ville jo aldri kjørt forbi pappaen henns uten å stoppe, dersom jentungen var med...

 

Og nei, jeg skal ikke lage noe sak ut av dette. Jeg bare måtte lufte det litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjønner godt hva du mener jeg. hadde reagert helt likt selv. hadde tatt en tlf for og si hei til datteren min jeg, så kan du jo først som hun nevner noe. noen av dem hadde jeg ivertfall spurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...