Mammaen til Lasse Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en grei babybag jeg kan bruke i bil? Det blir bare den første mnd, for vi skal arve et bilsete etter min halv-søster som snart trenger nytt.
Tabitha Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Hehe, mange her er veldig imot å kjøre med babyen i bag. Men mener du kanskje en spesialbag for bil? Ellers finnes det hardbag og softbag. Hvis du skal velge mellom de to må vel hardbag være å foretrekke. Det er jo også mulig å kjøpe et veldig billig bilsete på finn, som dere kan bruke i en måned, i stedet for en bag. Kan være greit å bære babyen i bilstol ut fra sykehuset, så ingen der kommer i tvil om dere har bilstol. Hvis du er førstegangsfødende, så nevner jeg at når du har barn er det mange som legger seg opp i det du driver med.
togutter-08og10 Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Det er faktisk ikke lov å bruke bag i bil, den må være godkjent for bilbruk, og da er det hvertfall like dyr som et bilsete..
Mammaen til Lasse Skrevet 28. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2010 Vi har ikke bil selv, så det blir brukt veldig skjeldent. Men hvor får jeg tak i sånne Hardbager? Er førstegangsfødende ja, tusen takk for tipset
blid frøken :) Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Hva med å leie en bilstol på If til dere får det sete dere skal arve?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 hvorfor ikke bare kjøpe et billig bilsete dere bare kan feste med setebelte? Skjønner ikke at du tør å bruke bag.
Mammaen til Lasse Skrevet 29. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2010 Det var en god idé, takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå