Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #1 Del Skrevet 27. august 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10018089 Sjokkerende, eller ikke? Jeg ser ikke annet her enn jeg er vant med hos NAV der jeg bor, så jeg gleder meg veldig til de andre rapportene kommer. Håper de har vært på mitt NAVkontor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #2 Del Skrevet 27. august 2010 De som blir sjokkerte tenker jeg er veldig naive. Det er klart det finnes regelbrudd og lovbrudd i en så gigantisk organisasjon som NAV. Det var da virkelig bedre enn forventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #3 Del Skrevet 27. august 2010 Bedre enn forventet... ja kanskje... men så har de jo også kun sjekket NAV sosial i denne runden. Kun sosial med fokus på kundebehandling og nødhjelp. De har ikke sjekket noe rundt rotet i AAP/Trygd eller andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #4 Del Skrevet 27. august 2010 Er det rart at har vært noe rot med AAP når det nylig er innført? Det hadde kanskje hjulpet om klientene hadde satt seg inn i regelverket og ikke forventet at alt skal falle ned i fanget på dem også. Ikke rart det blir innkjøringsproblemer når både de ansatte og klientene skal forholde seg til en ny ytelse. Nav gjør også mye bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #5 Del Skrevet 27. august 2010 Makan til forsvar av NAV da... Jeg gikk over fra tu til aap med beskjed om å bare fylle ut meldekort så skulle det gå i orden. Ble rot uansett der, flere måneder på rad, og jeg har gjort alt riktig. Tror de færreste som ble flyttet over på aap forventet at det skulle gå helt glatt, og tror ingen forventet at alt skulle bare falle i fanget på oss. NAV fungerer ikke som det skal, og det er bare fakta. Folk som skriver som det du gjør, har ikke selv opplevd å være avhengig av NAVs hjelp. Savner gamle trygdekontoret jeg. Riktignok er det meste nytt for NAV, men det har gått en del år nå og NAV trygd og NAV sosial burde fungert bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #6 Del Skrevet 27. august 2010 Tull og tøys. Jeg er en av de som synes de som slakter NAVer uvitende tullinger som burde sette seg inn i hva NAVreformen faktisk er. Alle de som syter og klager over at ting tar tid bør legge skylda der den hører hjemme, nemlig hos politikerne. Jeg er helt avhengig av NAV hver måned og jeg har ikke annet enn godord å si om dem. At folk opplever sure saksbehandlere er ingen grunn i verden til å slakte NAV generelt. Det får være måte på barnslig og usaklig kritisering av en hel etat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #7 Del Skrevet 27. august 2010 Denne rapporten er altså MYE mer enn uberettiget slakt av NAV. Ta deg sammen og les den!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #8 Del Skrevet 27. august 2010 Hehehe, lær deg å lese. Jeg skrev folk (det vil altså si mennesker som klager på NAV) ikke rapporten. Ta deg sammen og les innleggene du svarer på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #9 Del Skrevet 27. august 2010 Hvis du gjorde ALT riktig i forhold til meldekortet kan det umulig ha blitt rot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #10 Del Skrevet 27. august 2010 Nei, synes egentlig ikke det er så sjokkerende jeg. Uholdbart å la noen gå på nødhjelp en måned ja, men sjokkerende? Nei! Selv er jeg også avhengig av NAV, og jeg ville faktisk foretrukket om saksbehanderne stengte telefonen slik at de faktisk fikk behandlet sakene og folk fikk stønader til rett tid. NAV har et kontaktsenter hvor man kan få svar på det aller aller meste hvis man bare gidde å spørre de som faktisk sitter der! Tipper at mange av de som ringer og spør etter saksbehandleren sin ikke nødvendigivs MÅ snakke med denne for å få svar på spørsmålene sine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå