Gå til innhold

2 gangsintervju IT stilling....hva kan de finne på?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var på intervju i formiddag og bare et par timer senere hørte jeg at de hadde ringt en av referansene mine.

Så tok det ikke mange minuttene før jeg ble innkalt til 2 gangsintervju! Og det før de er ferdige med å intervjue alle kandidatene.....

 

De grilla meg skikkelig i 2 timer på intervjuet i dag og jeg kjenner at jeg begynner å bli rimelig nervøs for hva de kan finne på å grille meg med på 2 gangsintervjuet!

 

Er jo ikke bare bare å sette hjernen i sving etter 1 år i mammapermisjonsdvale hehe

 

Noen som har vært på 2 gangs intervju i IT bransjen og som har lyst til å dele erfaringer? Gjelder en stilling som går på alt fra 1 til 3 linje support og drift av interne systemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanligvis så er det litt inngående info de ønsker å finne ut om hva du kan av det faglige. Også vanlig med en personlighetstest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, får ta å snoke litt rundt i AD og Officepakken iallefall, kjenner jeg trenger litt update der hehe.

 

Har veldig lyst på jobben da den har geniale arbeidstider for meg som er småbarnsmamma :-) Og så var de utrolig koselige på intervjuet, lett og ledig stemning til tross for en del grilling og hjernteppe fra min side ;-)

Har heldigvis en mann som også jobber i IT bransjen så får få han til å grille meg litt her hjemme hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...