Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Jeg har ikke sett og knapt tenkt på eksen min på over 10 år, men i det siste har jeg drømt om han flere netter på rad. I en av drømmene var han til og med far til barna mine (hvilket han altså ikke er). Hvorfor drømmer jeg sånn?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Drømmer er en bearbeidelse av det du tenker på og opplever om dagen. Hvordan er livssituasjonen din? Står du foran forandringer i livet, eller ønsker du deg forandringer? Hvordan er forholdet ditt til din nåværende mann? Har det skjedd noe nytt i livet ditt som du er usikker på, og ser du derfor ubevisst bakover for å lete etter trygghet? Det kan være utallige grunner til at du drømmer om eksen din, du må selv prøve å finne ut hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Nei, det er det som er så rart. Intet/lite nytt i livet mitt for tiden, og jeg klarer ikke på noen som helst måte forstå hvorfor han dukker opp i drømmene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå