Gå til innhold

Hvor sover babyen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det best for babyen å sove helt i starten?

Er sprinkelsenga litt for stor? Bør man ha vugge / kurv i tillegg de første mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde han i senga fra dag én :) Tulla teppet godt rundt han så han følte seg trygg :) Han sov i vogna i stua på dagtid, og i senga på natta. Har aldri vært noe problem her ihvertfall.

Nå vet han at når han ligger i senga, så er det natt :)

Skrevet

Jeg hadde frøkna i stuen på dagtid og i sengen på natten. mener at barna har godt av og lære og sove når det er lyd.

Skrevet

Du kan legge babyen på sengas kortside i begynnelsen, og rulle sammen et helseteppe og ha det på den siden som vender "ut i det fri".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...