Gå til innhold

Hvilke reserve dress har dere til barna deres eller har dere bare en dress?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har nå en Reima tec dress og lurer på om hvilken dress jeg skal ha til reserve evt om jeg trenger reserve dress. Første gang jeg har Reima tec. Noen som vet? Og hva har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme hvilken dress du har i reserve. vi har bare hatt troll, men hadde også en b&g ( europris) dress i fjor vinter som reserve,og den var faktisk utrolig god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reflex sin og en eller annen billig dress.

Har hatt reima tidligere men ville prøve om reflex er like bra for myte mindre penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en Isbjørn fra i fjor, ny reimatec i år. Yngste kan nok også bruke sin fra i fjor, en Molo. Han har fått en Isbjørn/nanook han skal bruke i år. De andre årene har jeg kjøpt brukte reimatec på finn.no til å ha som reservedress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste har reimatec + i bhg og helly hansen hjemme. Mellomste har Lego dress i bhg og helly hansen hjemme. Minste (1 år) har bare en dress - reimatec +, men ho skal være hjemme et år ekstra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere barn så jeg kjøper en ny hoveddress hvert år også har de en de har arvet etter eldre søsken som ekstradress.

 

Arvedressene er som regel omtrent like fine, men vanntettheten blir jo nedsatt for hver vask, og de blir gjerne litt slitne på utsatte områder som kne og rompe. Noen har fått en rift og blitt lappet også, men de fungerer fint som ekstradress :)

 

Av merker bruker vi ikke Reima, har ikke vært helt fornøyd med dem. Synes andre merker er like gode, og andre merker finner du jo på salg også. Nå har vi Lassie Supratec (kjøpt på halv pris til 450,-) og Stormberg med ullfor (fjorårets farge kjøpt på 60% avslag så jeg betalte bare 600,-).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt både ticket, reima og troll. Kjøper på salg året før sesongen så det er jo en del å spare på det. reima kan du ta i tørketrummel nå, så ikke sikkert du trenger en ekstra dress, men har dere flere barn og mye klesvask er det greit å ha en ekstra. Hadde aldri to dresser da vi kun hadde 1 og 2 barn, men når vi fikk 3. mann orket jeg ikke tanken på å stresse med å bestandig ta med dresser hjem etc så da har vi hatt to til de minste.

 

reima er bra, Ticket er bra, troll likte jeg ikke så godt, men mange er fornøyd med den også. Trenger ikke å ha to dyre dresser, evnt kjøp en brukt på finn for du får solgt alt av gode merker igjen til en bra pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, vi har aldri hatt Reima eller Troll eller lignende:-P

 

Vi har Name it, den er både jeg og bhg veldig fornøyde med. Som reserve har vi dresser fra Sparkjøp (eller var det Obs?) som vi fikk. Fine de og, med løst for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har reima som hoved dress og den kommer til og bli liggende i bhg`en. Har kjøpt en refleks på tilbud, var satt ned fra 699 til 250 kr til og ha som reserve dress;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad i Troll og har alltid brukt det til barna her. Reima tec slet de hull i med en gang:(

I fjor kjøpte jeg en Name It dress på tilbud til lilleknott som reservedress. Den var utrolig god!

 

Så i år har jeg bestilt Name It til mellomste og lilleknott som hoveddress faktisk:) Den er fòret da, men veldig lettvindt i kulden det også:)

Har Troll etter jentene også til lilleknott. De har vært brukt høst,vinter,vår av to barn i barnehage og er like fine!

Så Troll har uansett en utrolig slitestyrke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en billig på Cubus. Grei å bruke etter barnehagen, den lille tiden vi eventuelt er ute da. Og så tar jeg med Reimadressen fra barnehagen i helgene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...