Gå til innhold

Hører ikke babyen når den skriker på natten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler meg som en komplett elendig mamma fordi jeg rett og slett ikke hører min egen baby skrike om natta.. Det er ganske ille, for det fins ingen pappa som kan vekke meg eller gi flaske til babyen, er en alenemor. Stakkars lille:( Vet ikke hva jeg skal gjøre:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du babyen på samme rom som deg? Det er lettere å høre hvis man har babyen i nærheten. Hvis du allerede har det høres det ut som om du er veldig sliten. Har du noen som kan passe babyen litt så du får sovet ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen sover i samme seng som meg til og med.. I natt skjedde det for sikkert 100. gang at jeg ikke hørte henne. Nei, ikke noe særlig med muligheter der heller:( Skulle ønske det fantes noe mot å sove tungt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at hun gråter hvis du ikke er våken? Vel. Du kan jo investere i en form for høytaler da? Slik at når hun gråter forsterkes lyden.. Eller hva med å stille alarmen hver time? Pass på å bytte alarmlyder etter ei stund slik at du ikke blir immun :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vist at jeg var "tungsovende" så tror jeg, at jeg ikke hadde tørt å sovne i det hele tatt. Nettopp for frykt å ikke høre barnet. Uff, du kan ikke ha det så enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun må jo sove! Kan jo ikke være våken døgnet rundt, da er hun hvert fall ikke særlig til mor.

 

Men du burde kanskje dra til legen en tur ? Kanskje du får hjelp der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tips! Likte den med høyttaler ekstra godt:P

 

Njaa, er litt usikker på om legen kan gjøre noe med dette i det hele tatt.. Men kan spørre helsesøster for tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...