Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 78434090. Søkte på det og nummeret tilhører Montana Lærmo i Alta. Har dere noen anelse om hva det er? Jeg tar aldri telefon når det er ukjent nummer som ringer, og har sperret meg for telefonselgere, men det kan jo hende en selger har sneket seg til å ringe likevel. Eller kan det være noe annet?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 selv om du er resevert mot telefonsalg, så har bedrifter der du har vært eller er kunde hos, lov å ringe deg.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Hmm.. Da lurer jeg på hva i all verden Moreno er for noe rart!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Men når d er sagt, så er det ikke alle som følger loven så klart! bare ta telefonen å spør hva dem vil, så har du det ute av verden:) hvis dem selger noe og du ikke har samtykket at dem kan ringe eller er kunde hos dem, kan du be dem slette deg
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Vesker og reiseeffekter! Jeg har da aldri handlet noe eller oppsøkt den bedriften. Da vet jeg iallefall at jeg ikke tar telefonen neste gang heller:) Hi
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #7 Skrevet 27. august 2010 Sant det! Tror noen bryter den loven nå nemlig, men men.. Jeg hater å si nei, så det beste for meg er å unngå å svare. He he. Ja, det er utrolig teit, men jeg synes synd på de folkene, og jeg er lett å lure i tillegg, så jeg har gjort noen feil når det gjelder kjøp av dritt tidligere. He he..
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #8 Skrevet 27. august 2010 Det er da vel fullt mulig at noen som har firmatelefon har ringt feil? Det er kjempelett å taste feil, vet du. Trenger ikke bety at de ville selge noe som helst. =)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #9 Skrevet 27. august 2010 Hvorfor ringer du ikke bare tilbake og spør??
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #10 Skrevet 27. august 2010 Fordi jeg ikke gidder ringe opp ukjente nummer som er et typisk selgernummer. Jeg gidder ikke bruke penger på det, men man må da kunne bli nysgjerrige likevel. Til deg som sa at de kunne tastet feil så er selvfølgelig det en mulighet:)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #11 Skrevet 27. august 2010 Det er ikke et typisk selgernummer. Tvert imot.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #12 Skrevet 27. august 2010 hvis du går på telefonterror.no så er det noen nummer der som begynner med 78. Har du sjekka nummeret som ringte deg der?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #13 Skrevet 27. august 2010 Eller så er det noen som har utgitt seg for å være deg og de ville sjekke at du skal ha disse varene ....
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #14 Skrevet 27. august 2010 Ja, har sjekket telefonterror, men der var det ingenting. Nå ja, jeg vet jo at de selger vesker og effekter, så da regner jeg med at det er en selger. Jeg håper virkelig ikke at noen har utgitt seg for å være med. Ekkelt! Regner med at jeg hører noe om det er tilfelle. Da får jeg vel en veske og en regning og melder det til politiet!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #15 Skrevet 27. august 2010 De tar vesken, du får regningen, det er slik slemmingene opererer ... Så får du inkasso, og må politianmelde og styre masse ..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #16 Skrevet 28. august 2010 Jeg bor i Alta og Montana er en helt vanlig butikk som selger vesker, kofferter og slike ting. Ikke no farlig fra deres side altså. Mest sannsynlig har de vel ringt feil, eller noen har oppgitt feil nr til dem. De driver ihvertfall ikke med noe salg over telefon, så du kan trygt ta telefonen neste gang om de ringer igjen.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #17 Skrevet 28. august 2010 Lærmo er en ganske stor kjede i Norge som selger vesker, pr butikk, ikke aktivt telefonsalg. Hvor dum går det ann å bli... Montana er vel nye kjedenavnet tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå