umuliusen Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Jeg har termin 19. desember så regner med at jeg ikke får handlet så mye når det nærmer seg. Barna er det jo lett å finne på noe til, men hva med: 1. oldemor på over 90 år....(hun har jo egentlig alt..) 2. vennepar i 30-årene.... (de har det meste av nødvendige ting..) 3. typen.... (han er veldig glad i sport og friluftsliv..)
charlotte,b Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 oldemor lydbok evt bok - det kommer jo an på hvor godt hun hører og ser strømper undertøy - de trenger det de også evt ulltrøyer (det er noe vi ofte gir de) forstørrelse av en gammel bilde fra hennes barndom/venner/ektemann kalender med bilde av familien - hennes også er med på disse Vennepar kino/show/middag - som dere kan nyte sammen Dette er noe vi i vår venne gjeng gjør. Alle kjøper hver sin billett så setter vi av en kveld der vi alle går ut sammen og spiser og koser oss i løpet av februar - dette er jo noe også du kan være med på selv med liten baby! puzzlespill eller andre "vanlige" spill - med litt godterier til - og et kort med avtalt spille kveld! Jente på spa og guttene på sports bar! Kjæresten Bilde av deg weekend med gutta evt med deg abonner på en frilufts blad bestille sportpakken på TV Lykke til med valgene
boble08 Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Oldemor: Hjemmelaget engelsk fruktkake. Kjempegod og holder seg i mange uker. Stor hit her i familien hvertfall Eller kalender med bilder av familien- enkelt å bestille på nett. Gavekort på hudpleie eller lignende. Vennepar: Gavekort på opplevelser av ulikt slag feks kino, teater e.l Kjæresten: sportsutsyr må jo være "safe" Lykke til
umuliusen Skrevet 28. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2010 Takk for mange gode tips :-) Tror jeg faller ned på noe spiselig til oldemor...kanskje med noen fine servietter ved siden av..., men det må nok bli mat jeg kjøper (siden lysten til å bake høygravid, eller rett etter fødselen nok ikke er på topp :-) Andre må gjerne også sende inn flere forslag...jeg synes alltid det er så vanskelig å bestemme meg... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå