Gå til innhold

Se på Oprah på tv3 NÅ!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Handler om barn som blir misbrukt. Fire menn forteller hva som skjedde, hvorfor de misbrukte barne, og viktigst av alt; hva foreldre kan gjøre for å oppdage, forhindre og stoppe dette!

 

Vær på den sikre siden; få med deg informasjonen slik at ditt barn ikke blir misbrukt og ødelagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som barn ble jeg selv misbrukt i en kort periode. Det var umulig for min mor å vite, og hun vet det fremdeles ikke den dag i dag. Se gjerne Oprah, men tro for all del ikke at denne informasjonen gjør dine barn helt trygg. Man skal alikevel alltid være på vakt, selv om man tror man har all informasjon om hvordan "slike slemme menn" er. Og husk, det finnes slemme damer også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den episoden før. Veldig interessant og veldig nyttig informasjon!! Så råder folk til å se, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kunne jeg tenkt meg å sett, så på TV-guiden at det var episode 1038, så skal holde øynene åpen for den ved en senere anledning. Selv om en aldri kan forsvare barnet sitt helt, så er det greit å vite noe om dette temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal forsøke å få mest mulig informasjon om slike ting. Man skal derimot ikke gå rundt og tro at informasjonen gjør at det ikke kan skje med en av dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...