Gå til innhold

tryna langflat


tnd

Anbefalte innlegg

seriøst,jeg hadde nettopp vært på butikken idag, så på veien hjem klarte jeg å snuble og der lå jeg langflat. husker ikke engang om jeg landet på knærne eller magen...men fy f..da ble jeg redd altså...ingenting som har skjedd enda,kjent spark ,så regner med det gikk bra...skulle faktisk ringe jordmor ang time.så da spurte jeg om det var vanlig å falle sånn,bare for å høre liksom...hun sa også at alt gikk sikkert fint...men jeg fikk ett sånn ekkelt støkk i meg as

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ja det hørtes ikke godt ut. Men det går nok helt fint, er jo ganske godt beskyttet inni magen og tåler en dult. Men kan forstå at det er en ekkel følelese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tryna rett ut jeg også! men greide å vri meg litt i fallet slik at det ble litt mer på ene sida av magen og forran, ikke bare rett forran liksom. Gikk bra her, men var hos lege samme dag for å sjekke, bare for sikkerhetsskyld! Er du bekymret er det bare å ringe føden eller legen, de forstår at du vil ha sjekka det når noe sånt skjer! Lykke til, og alt er sikkert bare bra skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...