Gå til innhold

vekt....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 168 og følte meg feit når jeg veide 64, eller ikke feit kanskje, men lubben. Idealvekta mi er 57-58 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg ble gravid første gang veide jeg ca 65 kg og var 160 høg. I slutten av tjueåra.

Veide vel ca 10 kg mindre da jeg gikk ut av ungdomsskolen.

 

Regner med for å være "i godt hold", men ser ikke på meg selv som tjukk. Men føler at jeg ikke bør legge på meg noe særlig mer.

(Noe jeg igrunn har gjort etter 2 svangerskap, ikke akkurat nede på 65 igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er ikke mye, men det kommer jo helt an på hvordan det er fordelt også. Derfor er det nesten umulig å svare på slikt.

Jeg er 169 cm og gikk ned til 68 kg for noen år siden. da fikk jeg beskjed av venner om å bremse ned, var bare knokkel og filt igjen. Dette er selvfølgelig fordi jeg har tung bygning, og mange her inne vil nok konkludere med at jeg er feit når jeg er 169 cm og veier 80 kg nå. Men det er jeg altså ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer veldig ann på hvordan du ser ut..

 

Beinbygningen har mye å si, ikke at det er stor forskjell på hva skjellettet veier (tror det kan variere max 2 kilo fra person til person med samme høyde), men "fasongen" på skjellettet spiller inn.

 

Har du spinkle skuldre, smale hofter og stor mage ser du kanskje lubben ut?

 

Har du brede skuldre og hofter med smal midje og store pupper vil jeg tro du er akkurat passe?

 

Jeg er 10 cm høyere enn deg, men har ingen rompe, små pupper og skikkelig bollemage. Så da ser jeg lubben ut om jeg veier noe særlig mer enn 65-70 kilo, men søsteren min som er like høy kan veie mer og se kjempeflott ut. Hun har skikkelig smalt liv og en spretten og rund rompe ;)

Vi er like høy, men når vi veier like mye bruker hun en størrelse mindre enn meg i klær, så kroppsfasongen har alt å si, ikke nødvendigvis kiloene på vekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt normalt. Jeg er 167 cm og 63 kg før jeg ble gravid nå. Er verken stor eller liten, men en stund siden jeg var så "lett". To år siden sist jeg var gravid nå så har vært noen kilo som har gått seint av. Ut fra at du fødte for 4 mnd siden synes jeg det høres greit ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 167 og veier 55. Det er passelig for meg. Det er deilig å være slank. var 66 etter to fødsler, men så tok jeg grep og begynte å trene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig kraftig bygd med muskler og greier. Veier omtrent 80 nå og er 168 cm, men skal begynne å trene nå for å gå ned etter fødsel, 4 mnd siden fødsel. Var 70 når jeg var 3 mnd på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mye. Det er fortsatt normalvekt. Men dette kommer an på så mye. Kroppsammensetning hos folk kan være så forskjellig. Noen har tyngre og kraftigere benbygning, men mindre fett og muskle. Andre har spinkel benbygning, men mye fett på kroppen.

Uanset 64 kilo er ikke mye, spesielt ikke med tanke på at du nettopp har født. Men du blir ikke akkurat FOR tynn om du skulle ønske å gå ned noen kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, 64 er ikke så mye. Jeg er 164 og veier 58 kg. Fornøyd med det. Ville kanskje ikke vært så fornøyd med 87 kg. Hvis jeg ikke var to og en halv meter da.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...