Gå til innhold

Endeliiii GRAVID :D


QueenM

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer begge to!!

Vår termin er 11. mai:D

Testet meg før tiden i går, og likevel kom det en svak strek, men i kveld da jeg skulle vise ei venninne, var streken mye svakere, men så kom jeg på at det jo er kveld, og det viser best på morgenen:P

Uansett var det en kjempesvak strek der, og man er ikke "nesten gravid" har jeg lært av legen fra forrige svangerskap! Da var også streken svak, selv den dagen jeg ventet mens:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hærlig!! Litt før meg du da :))

Spennende opplevelse, jeg ser frem til 9 herlige månder og håper svangerskapet går bare bra!! :) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Songbride!

Da har vi termin nesten samtidig!! :)) Dette er første gang for meg og jeg er utrolig spent på månedene som kommer :P Føler egentlig jeg ikke vet så mye, men lærer vel etterhvert!! Håper bare alt går bra og at jeg kommer over de 3 første mnd!!

Ønsker deg også lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maparepen!

Så gøy da:D

Du må skrive i "Bli-kjent-tråden":)

Hvor bor du hen?

Oslo her (Østensjø):)

Ja, håper virkelig vi kommer over disse 3 mnd nå!

Har du mye symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dt skal jeg gjøre :) Jeg bor i Steinkjer, Nord-Trøndelag :))

De symptomene jeg har er ømme bryster (+ at de føles tonge på et vis..), har også litt svake "mens smerter" har lest at dt kan komme av at livmoren vokser.. men foruten dette er jeg verken dårlig, trøtt eller slapp.. men dette kan vel komme etterhvert, er jo tidlig enda :)

 

Hvordan er det med symptomer hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...