Gå til innhold

I dag har jeg dessverre anmeldt Nav for brudd på taushetsplikten:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så håper dette blir tatt tak i for det er slettest ingen hyggelig sak eller situasjon jeg befinner meg i.

 

Politiadvokten så heldigvis med bekymring på opplysningene jeg kom med.

 

Håper rettferdigheten seirer til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det kan du si hva som har skjedd, i grove trekk kan jeg fortelle litt.

 

Saken er den at jeg nylig fikk innvilget avklaringspenger, en person som jobber på Nav vet grunnen til dette og at det ble innvilget, når så vedkommende snakker med noen i min nærmeste familie om slike ting i et privat selskap så kan jeg ikke gjøre annet enn og reagere!

 

Vedkommende som fortalte meg disse tingene, visste ikke hvorfor avklaringspenger var godkjent for min del, og i alle fall ikke diagnosen.

 

Er sjokkert over at ikke bare Nav ansatte gjørt slike grove feil, men jeg godtar det rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det samme, bare med legen og mora mi. Under utredning for tidsbegrenset uførestønad for mange år siden, nevnte jeg for en lege at jeg ville bytte fastlege, og sa hvorfor. Han sa dette til min fastlege, som i perioden frem til jeg fikk byttet behandlet meg veldig frekkt. Det var nettopp frekk behandling som fikk meg til å ville bytte, men nå ble det tyyydelig at hun ikke likte meg. Denne fastlegen jobbet også med pasientene på et senter der min mor jobbet. Min mor kommer så hjem og forteller meg at fastlegen har sakt til henne at jeg har "snakket stygt om henne til andre i helsevesenet." Hun hadde i tillegg lagt ut om sykdomshistorien min og diverse andre taushetsbelagte ting. Min mor var helt sjokkert, og spurte meg om jeg hadde gitt legen tillatelse til å snakke fritt til henne om meg. Det hadde jeg så klart ikke. Ung og dum som jeg var, byttet jeg bare lege og klaget henne ikke inn. visste ikke jeg kunne. Det hører også med til historien at NAV fortalte meg at legen min nektet å stille opp på møte, eller komme med papirer til dem, og hadde begrunnet dette med at hun ikke ønsket å stille opp for noen som ikke likte henne og hadde ytret ønske om å bytte lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...