Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Hvor får jeg tak i det? Noen som vet pris?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Har samme problem. Leter etter rund madrass til kurv. Vanskelig!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Barbas Hus har i allefall madrass til vugge. Men jeg valgte å kjøpe en billig madrass av skumgummi på Jysk som jeg skar til (kjøpte en voksenmadrass for de er litt tykkere og fastere enn barnemadrassene de har). Med lammeskinn på så fungerer det helt fint. Brukte resten av madrassen til å skjære til en Stokkeseng vi har arvet også.
Snøfnugg75 Skrevet 28. august 2010 #6 Skrevet 28. august 2010 Vi fekk spesiallaga madrass til vår gamle familievogge, på www.ullkorga.no (samme som lagar voksiposen). Dei lagar alle slags madrasser på mål. Det vart ikkje spesielt dyrt, og veldig bra! VI valde ullmadrass, og det har vore stor suksess til tre born
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #8 Skrevet 28. august 2010 Eg kjøpte en skummadrass på jysk og tok mål av vuggebunnen, skjærte madrassen til og tilpassa madrasstrekket og sydde det igjen for hand Fungerte veldig bra det! Ikkje er det så himla dyrt heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå