Gå til innhold

Hva slags type folk synes du er aller kjedeligs å snakke med?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1) Folk som bare snakker om skole og studier.

2) Folk som ringer meg kun for å snakke tull, når jeg egentlig har litt dårlig tid eller er opptatt.

3) Bedrevitere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de to. For meg er det:

 

1: Folk som er skikkelig negative til alt og alle.

2: Sladderkjerringer (av begge kjønn) som bare snakker om hva de mener om alle de kjenner, eller hva den og den har sakt/gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk uten selvironi, som aldri kan by på seg selv.

 

Og samme som du sier, folk som kun prater om seg og sitt er utrolig lite givende å prate med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som snakker om krukker og ting de har kjøpt på hagesentre, er vel den tingen som får meg til å fullstendig koble ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å snakke med folk som alltid må fortelle hvor syke de er. Og som alltid synst synd på seg selv. Som sier at de føler seg mobbet av både den ene og andre, og du selv vet 100% at personen selv bare er syk i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i alt er det svært få som ikke er kjedelige å snakke med.. Sikkert fordi jeg selv er en vanvittig kjedelig person. :D

 

De aller kjedeligste er de som:

* aldri lytter

* benytter ENHVER sjanse til å snakke om seg selv og sitt

* alltid har gjort/sett/hørt/fått noe større/bedre/mer morsomt/vondere/mer forfedelig etc etc..

* ikke har evnen til å se lengre enn sin egen nesetipp

* klager over bagateller

* ikke er "på nett" med min humor

* skal snu alt positivt til negativt

* bare har en overflate (av typen Pent Hus - Ingen Hjemme)

 

Er igrunn ingen spesiell TYPE mennesker som er kjedelig, for kan ha interessante/morsomme samtaler med folk av alle slag. Det er bare så få av de! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i alt er det svært få som ikke er kjedelige å snakke med.. Sikkert fordi jeg selv er en vanvittig kjedelig person. :D

 

De aller kjedeligste er de som:

* aldri lytter

* benytter ENHVER sjanse til å snakke om seg selv og sitt

* alltid har gjort/sett/hørt/fått noe større/bedre/mer morsomt/vondere/mer forfedelig etc etc..

* ikke har evnen til å se lengre enn sin egen nesetipp

* klager over bagateller

* ikke er "på nett" med min humor

* skal snu alt positivt til negativt

* bare har en overflate (av typen Pent Hus - Ingen Hjemme)

 

Er igrunn ingen spesiell TYPE mennesker som er kjedelig, for kan ha interessante/morsomme samtaler med folk av alle slag. Det er bare så få av de! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som alltid har noe å si, som de relaterer til noe du sa, og så slutter de aldri å fortelle om det. Og om de slipper opp for ting å si om akkurat det temaet, får ikke du si mer uansett. Da kommer det bare: "Det minner meg forresten om den gangen...blablabla" Fortellere er en smule kjedelige å snakke med, og da spesielt hvis du faktisk ville si noe. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er skikkelig utfordrende å snakke med folk som gjentar historiene sine. Det er vanskelig å være høflig og ikke avslutte setninger for dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som forteller laaaaaaaaaange historier, men et utall digresjoner underveis. Særlig hvis de egentlig kunne fortalt en mye kortere versjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som bare snakker om seg selv.

- Folk som tror de er mye bedre enn alle andre.

- Folk som som er pene og VET det! Blir så selvgode!

- Hypokondere, trenger ikke høre hele sykehistoriene

- De som bare prater om seg og sitt

- De som har helt andre interesser om seg selv og bare snakker om den hele tiden.

- De som er nyforelsket og bare snakker om den fantastiske nye kjæresten

- De som ALLTID har en bedre historie å fortelle enn den du akurat fortalte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke har annet å snakka om enn sladder av negativ karakter om andre og folk uten egne meninger, humor og selvironi.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som du må hale ordene ut av

 

- Folk med manglende humor, eller kanskje enda verre, dårlig humor

 

- De som hele tiden ser ut som de kjeder seg grenseløst når en selv snakker, snur seg bort, speider etter andre osv (er 2-3 stykk jeg kjenner som er slik, samme hvem de snakker med, så tror nok ikke det bare er jeg som er kjedelig ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke tar seg tid til å lytte og bare oppatt av sitt eget!

Folk som tror de er så mye bedre enn alle andre!

 

Folk som aldri spørr hvordan jeg egentlig har det,viser ingen intresse for mitt liv...jeg er selv den som alltid "desverre" viser medfølelse,interesse,forståelse,lytter,tar meg god tid+++

Får ingenting igjen,hvorfor ikke?

Lei av å være den hyggelige og omtenksomme.

 

Tror mange utnytter meg:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter mye for meg selv på kontoret for tiden og synes ikke noen er kjedelige, he he. Men så er jeg kanskje kjedelig selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som snakker om dama til broren til fetteren til samboern til sjefen...

 

De som alltid skal overgå det andre forteller, alltid vere best, mest, minst...

 

Bedrevitere

 

Sånne som bare tomprater, gjerne akkurat samme samtalene hver gang, f eks svigermor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en veninne som hele tiden snakker om seg selv, og aldri spør hvordan vi har det.

Har jeg sett en film, har hun sett en bedre film. Har du smakt en god ost, så har hun smakt en bedre :P

Hun bryter inn før du er ferdig med å fortelle, fordi hun kommer på at hun har opplevd noe lignende :P Ufattelig irriterende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en veninne som hele tiden snakker om seg selv, og aldri spør hvordan vi har det.

Har jeg sett en film, har hun sett en bedre film. Har du smakt en god ost, så har hun smakt en bedre :P

Hun bryter inn før du er ferdig med å fortelle, fordi hun kommer på at hun har opplevd noe lignende :P Ufattelig irriterende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...