Gå til innhold

Halt hund. Ringe dyrlege eller se det an til over helga?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen dyrleger her inne kanskje? Det var ei som svarte meg på den tråden om å stoppe hvis man kjører på et dyr. Kanskje du kan svare meg? :)

 

I dag morges når jeg kom hjem etter å ha levert minsten i bhage så var hunden min halt. Han hadde problemer med å tisse for han viste ikke hvordan han skulle stå. Han løfter det vonde beinet (venstre frambein) høyt opp når han står. Nr han går er såvidt poten ned i bakken.

Han har problemer med å reise seg. Han legger all vekt på den gode siden når han ligger.

 

Har sjekket og kan ikke finne sår eller et vondt punkt men jeg ser på ansiktet hans at han er usikker når jeg holder på.

 

Burde jeg kontakte dyrlege i dag eller vente å se? er redd det kan forverre seg hvis jeg venter.

 

Noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med dyra mine tar jeg ingen sjanser (har to hunder og en hest). Ringer dyrlegen jeg å hører om jeg skal se det an eller komme ned. Forklar situasjonen over tlf og han kommer med råd.

 

Huff ikke noe gøy når dyra ikke er friske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringer jeg. Tar heller ingen sjanser. Godt å høre at noen tenker likt :) At det ikke er meg som overreagerer.

Han er en litt rar blanding med en tung kropp i forhold til beina sine. Han er rundt 60 kg og det er mye å bære.

Vet ikke hva jeg skulle gjort uten bamsen min.

Håper det ordner seg!

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ringer nå. Fikk høre av venner at jeg burde se det an til over helgen. Kanskje han bare har strekt det osv.. Men tar ingen sjanser så jeg ringer.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...